ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: استقلال از من برنامه خواسته‌است


مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که هنوز برنامه‌هایش را برای هدایت آبی‌پوشان در فصل آتی به مسئولان این باشگاه نداده است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز مظلومی درباره اینکه برنامه‌های خود را برای هدایت تیم استقلال در فصل آینده به مسئولان این باشگاه ارائه کرده است یا نه، گفت: استقلالی‌ها از من برنامه خواسته‌اند ولی هنوز این برنامه آماده نشده است. با این حال تا روز دوشنبه فرصت باقی مانده و آن را به زودی تحویل باشگاه می‌دهم.

وی در مورد اینکه برنامه‌هایش را باید به منصور پورحیدری بدهد، تصریح کرد: از طرف باشگاه استقلال، شخص دیگری با من صحبت کرده است، نه پورحیدری.


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی برنامه 90؛ لقب بعدی مظلومی ؛ داوری پنالتی های استقلال و تراکتور ؛ شکایت رویانیان از داوری



 

 

 

رویانیان , برنامه 90 , عادل فردوسی پور

 

برنامه نود این هفته در فاصله 3 روز مانده به دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و به بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر پرداخت.

* اشاره عادل فردوسی پور به عوامل پشت صحنه ؛ چرا این میز لق می زند؟

برنامه فردوسی پور که به صورت زنده اجرا می شود همیشه حاشیه های زیادی دارد.

عادل فردوسی پور که امشب امید عالی شاه بازیکن جوان تیم راه آهن را به برنامه نود دعوت کرده بود در همان ابتدای مصاحبه اش با این بازیکن زمانی که می خواست دستانش را به میز مقابلش تکیه بدهد میز شروع به حرکت کردن کرد که عادل بلافاصله با خنده به عوامل پشت صحنه اشاره کرد که چرا این میز لق می زند؟ البته در حد فاصل آیتم دوربین نود این مشکل حل شد.

* پدیده راه آهن خودش را لو نداد

امید عالیشاه، پدیده این فصل راه آهن از پاسخ دادن به سوال نظرسنجی نود طفره رفته و طرف هیچ یک از سرخابی ها را نگرفت. وی تنها ابراز امیدواری کرد که این مسابقه مساوی نشود. این بازیکن جوان از آرزوی خدمت به تیم ملی ایران گفت و در ابتدای اظهارات خود از حمید علیدوستی مربی سابق خود نیز تقدیر و تشکر کرد.

* ماجرای کاپشن سپاهان که بر تن ناظر داوری بود ؛ مرادی: خودم پول دارم، آنوقت بیایم از اینها کاپشن بگیریم؟

سردی هوا باعث شده بود تا مرادی کاپشن سپاهانی ها را بر تن کند.

جلال مرادی که ناظر این هفته بازی سپاهانی ها بود به دلیل سردی هوا کاپشن این تیم زرد پوش اصفهانی را به تن کرد تا بیش از این سردی هوا را احساس نکند.

اما نکته جالبی که برنامه نود روی آن زوم کرده بود این بود که مرادی این کاپشن را در یک نایلون گذاشت و همراه خودش برد. در برنامه نود که این صحنه را با صدای مزدک میرزایی روی آنتن برد آمد که به نظر شما در این نایلون چه چیزی قرار داده شده است؟

جلال مرادی که میهمان تلفنی این برنامه بود در این مورد می گوید: «من خودم این کاپشن را دارم و سال هاست که این از آن استفاده می کنم. شب قبل هوا شناسی گفت که فردا هوا سرد می شود و من هم این کاپشن را با یک دستکش همراه خودم در یک نایلون به داخل ورزشگاه بردم.» او این را گفت و ادامه داد: «شما فیلم بازی را ببینید. کاپشن من کوتاه تر از کاپشن سپاهانی ها است. من خودم پول دارم، آنوقت بیایم از اینها کاپشن بگیرم؟»

* یک زن راننده اتوبوس تیم فوتبال شد

راننده اتوبوس تیم فوتبال مس سرچشمه خانمی از اهالی شهر کرمان بود. این خانم که مدعی بود 10 سال است گواهینامه پایه یک رانندگی داشته و مربی آموزشگاه رانندگی است بازیکنان تیم فوتبال مس سرچشمه را از شهر کرمان به سرچشمه رساند.

* پنالتی استقلال درست نبود، پنالتی تراکتور گرفته نشد

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری کشورمان در خصوص جنجال های صورت گرفته در دیدار تیم های استقلال و تراکتور نظر کارشناسی داد. وی معتقد بود پنالتی اول استقلال صحیح نبوده و توپ به سینه بازیکن تراکتور برخورد کرد. در مقابل خطای میثم حسینی روی بازیکن تراکتور خطا بود و یک پنالتی به سود تراکتور گرفته نشد. نصیرزاده پنالتی دوم استقلال را صحیح دانست.

این کارشناس داوری کشورمان در ادامه به گله مندی از فدراسیون فوتبال از چینش داوری های هفته بیست و سوم پرداخت و اظهار داشت که این بازی را مظفری زاده بهتر سوت می زد.

* قلعه نویی: چرا کمیته داوران دست های پشت پرده را به خودش گرفت؟

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی از حسین عسگری و مهدی تاج مسئولان کمیته داوران تشکر کرد و گفت: «اینکه داوران در بازی های گذشته حق ما را داده اند را نباید اینگونه توجیه کرد که حالا در این بازی هم حق مان ضایع شود. این حرف غلطی است. محسن ترکی داور خوبی است اما بلای مسعود مرادی را سر او نیاوریم زیرا مرادی می توانست در عرصه بین المللی بیشتر پیشرفت کند.»

وی گفت: «داوری ما رو به پیشرفت است. عنایت به داوران جوان اعتماد کرد و اکنون هم حسین عسگری آمده اما نمی دانم چرا کمیته داوران بحث دست های پشت پرده را به خود گرفته است؟ من علیه داوران و کمیته داوران حرف نزده ام اما چنین ذهنیتی در مورد تراکتورسازی وجود داشته زیرا تراکتورسازی از داوری خیلی لطمه خورده است.»

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: «بارها از افزایش حقوق داوران دفاع کرده ام زیرا در آلمان دیده ام که داوران در گذشته حقوق 5 هزار مارکی می گرفتند اما می خواهم بپرسم که اگر در پایان فصل تراکتورسازی سر یک امتیاز قهرمانی را از دست بدهد با این همه طرفداران عاشق خدا را خوش می آید؟»

قلعه نویی گفت: «رفتار هواداران تراکتورسازی در شکستن صندلی ها را محکوم می کنم اما آنها که به عشق تراکتورسازی در آن هوای سرد و برفی به ورزشگاه آمدند وقتی اشتباه داوری را دیدند از نظر روانی تحت فشار قرار گرفتند. هرچند شکستن صندلی ها به بیت المال ضربه می زند و پولش از همان مالیات تماشاگران گرفته می شود اما همه جای دنیا از این اتفاق ها رخ می دهد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که با این بارش های برف و باران و تدبیر مسئولان دریاچه ارومیه از خشک شدن نجات پیدا کند.»

هنگامی که تصاویر شکستن صندلی ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز پخش می شد، هوشنگ نصیرزاده که در استودیو حضور داشت با تفبیح این حرکت، تاکید کرد که در اهواز تاکنون حتی یک صندلی هم شکسته نشده است.

* کنایه فردوسی پور به حرکت سمبولیک تراکتوری ها ؛ دیگر کرار در این تیم نیست که هواداران حرکات خود جوش انجام بدهند

شکستن صندلی های ورزشگاه از نکات قابل بحث در بازی استقلال و تراکتورسازی است.

شکستن صندلی های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از جمله نکاتی است که عادل فردوسی پور در برنامه اش به آن اشاره کرد. او حتی در این زمینه هم از امیر قلعه نویی که میهمان تلفنی برنامه بود در این مورد سوال کرد که قلعه نویی گفت: «من با کلیت این قضیه مخالفم و هرگز از این کار زشت حمایت نمی کنم، اما به هر حال طرفدار به ورزشگاه می آید و وقتی حق تیمش را می خورند ناراحت می شود.»

این در حالی بود که پس از این اظهار نظر فردوسی پور در جواب قلعه نویی گفت: «البته این بار جاسم کراری نیست که طرفداران در یک حرکت خودجوش و سمبولیک صندلی به دست به ورزشگاه بیایند تا مسئولان فوتبال کشور این بازیکن را ببخشند.»

* جعفری و شبهه عمدی بودن اشتباهات داوری علیه تراکتورسازی

محمد حسین جعفری مدیرعامل تراکتورسازی گفت: «اشتباه های زیادی داوران علیه تیم ما مرتکب شدند و به این ترتیب این ذهنیت که داوران علیه تراکتورسازی هستند پیش آمد. وقتی تیم ما به صدر نزدیک می شد این اشتباه ها رخ می داد و در نیم فصل هم با مسئولان کمیته داوران جلسه گذاشتیم از آنها خواستیم داوران با دقت بیشتری قضاوت کنند اما زمانی که دوباره تراکتورسازی به صدر رسید شاهد اشتباه داوری بودیم و این شبهه عمدی بودن اشتباهات به ضرر تراکتورسازی را در تماشاگران ما ایجاد کرده است. اگر این بازی در هفته 34 لیگ برتر بود آیا بازهم می شد با یک عذرخواهی مسئله را تمام شده دانست؟»

* لقب بعدی پرویز مظلومی در صورت برد احتمالی مقابل پرسپولیس!

هواداران استقلال به دلیل بردهای پی در پی استقلال با پرویز مظلومی به او لقب سوبله چوبله داده اند.

پرویز مظلومی که میهمان تلفنی برنامه نود بود در پاسخ به سوال مجری این برنامه که پرسید شما به کدام گزینه ما (برد استقلال، تساوی، برد پرسپولیس) رای می دهید؟ گفت: «به احترام کسانی که رای بیشتر را به استقلال داده اند من می گویم که استقلال انشاءالله داربی را می برد.» در این لحظه فردوسی پور پرسید که در صورت پیروزی به جای پرویز سوبله چوبله هواداران باید چه لقبی به شما بدهند که مظلومی گفت: «انشاءالله ما پرسپولیس را ببریم، هواداران خودشان لقب را انتخاب می کنند.»

* ستار همدانی: جباری در حضور مظلومی به قلعه نویی بی حرمتی کرد

ستار همدانی مربی تراکتورسازی گفت: «هنگام رفتن به سمت رختکن بودیم و امیر قلعه نویی که خیلی عصبانی بود با مربیان تیم تراکتورسازی حرف می زد. بازیکنان استقلال جلوتر حرکت می کردند که جباری برگشت و در حضور مظلومی به قلعه نویی بی احترامی کرد و رفتار غلطی انجام داد. نمی دانم چطور بازیکن به خودش اجازه می دهد که علیه سرمربی که سال ها برای استقلال زحمت کشیده و افتخار آفریده بی احترامی کند. این مسئله در حضور مظلومی رخ داد و نمی دانم چرا مظلومی واکنشی نشان نداد. ما در تراکتورسازی برای مقابله با بازیکن سالاری مهدی کیانی را کنار گذاشتیم اما این اتفاق در استقلال رخ نمی دهد.»

مظلومی در واکنش به این موضوع گفت: «من چیزی ندیدم و بهتر است با خود جباری در این زمینه حرف بزنید. من ندیدم جباری به قلعه نویی بی احترامی کند ولی حتما به جباری حرفی زده اند که او جواب داده است! هرچند نمی پذیرم بازیکن به مربی بی احترامی کند.»

* قهرمانی 2 پنالتی پرسپولیس را نگرفت

در کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم مشخص شد دو پنالتی پرسپولیس را محسن قهرمانی نگرفته است. ضمن اینکه نصیرزاده تاکید کرد که قاضی از ذوب آهن باید اخراج می‌ شد.

* رویانیان: امیدوارم نتیجه دربی روی اتفاقات غیرفوتبالی رقم نخورد

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم روی خط آمد و گفت که برای برنامه 90 پیامک زده و در نظر سنجی برنامه شرکت کرده و رای به برد پرسپولیس داده است. او گفت که پرسپولیس برای دیدار روز پنجشنبه بازیکن مصدوم، محروم، مجروح و زندانی ندارد!

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: «معتقدم 43 درصدی که رای به برتری پرسپولیس داده اند و 11 درصدی هم که به تساوی رای داده اند پرسپولیسی هستند زیرا پرسپولیس دو سه بار پیاپی به استقلال باخته و آنها هم که رای به تساوی داده اند در واقع طرفدار پرسپولیس هستند و به این ترتیب 54 درصد پرسپولیسی هستند.»

وی ادامه داد: «می‌توانیم در دربی پیروز شویم و فقط امیدوارم اتفاقات غیرفوتبالی نتیجه را رقم نزند که البته بعید می دانم تیم بزرگ استقلال چنین کارهایی کند.»

رویانیان همچنین گفت که پول دنیزلی را از محل فروش علیرضا حقیقی به روبین کازان تامین کرده و بابت این انتقال یک میلیون و 400 هزار دلار به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده است.

رویانیان از سرپرستی احتمالی محمد زادمهر در پرسپولیس خبر داد و گفت که او جلسه ای با دنیزلی داشت و با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند به تیم ما کمک و بازیکنان را کنترل کند و حضورش مثبت است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جریمه 15 درصدی میثاق معمارزاده بعد از شکست برابر نفت آبادان گفت: «او از دیدار با ملوان تحت تعقیب کمیته انضباطی ما بود زیرا در آن بازی هم عملکرد ضعیفی داشت ولی دست نگه داشتیم و بعد از شکست برابر نفت آبادان این جریمه او اعمال شد.»

* نظرسنجی نتیجه دربی

نظرسنجی نود نیز در خصوص نتیجه دربی هفتاد و چهارم بود که در پایان بیش از 46 درصد از هواداران به برتری استقلال رای دادند. 11 درصد مساوی را پیش بینی کردند و 43 درصد هم برد پرسپولیس را.