ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی از چه کسی انتقاد می‌کند؟


سرمربی استقلال در روزهای گذشته به صورت صریح و گاهی غیر مستقیم انتقاداتی را متوجه مسئولان باشگاه استقلال کرده است.

خبرگزاری ایسنا: پرویز مظلومی در حاشیه تمرین نوبت صبح سه‌شنبه تیمش از جدایی میلاد شعبانلو هافبک جوان تیمش انتقاد کرده و گفته که از جدایی این بازیکن بی اطلاع بوده است. این صحبت او را می‌شود با جدایی مهدی کربلایی هم تجمیع کرد. البته مظلومی در تمرین دوشنبه تیمش هم انتقادات غیرمستقیمی را متوجه وضعیت این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل کرد، هرچند که با یک اصلاحیه آن را تا حد زیادی پوشش داد.

مشخصا در باشگاه استقلال تنها دو نفر حق امضا دارند و آنها می‌توانند حکم جدایی یک نفر را صادر و آن را امضا کنند. یکی از آنها بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال و دیگری علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال است. در ماجرای مهدی کربلایی این علی نظری جویباری بود که رضایت‌نامه این بازیکن را امضا کرد و جالب آنجا بود که این بازیکن بلافاصله راهی گسترش فولادی شد که استقلالی‌ها به دنبال جذب شجاعیان از همان تیم بودند.

اما درباره شعبان‌لو ظاهرا افشارزاده شخصا رضایت‌نامه او را به نام صبای قم زده است؛ اتفاقی که با انتقاد مظلومی همراه شده است. این روزها به نظر می‌رسد باشگاه استقلال درگیر اختلافات داخلی است؛ اختلافاتی که نمود بیرونی پیدا کرده است و شاید به بحران‌هایی منتج شود که روند خوب استقلال در نیم فصل اول را تحت الشعاع قرار دهد و در نهایت آنها را از کورس قهرمانی دور کند.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری مظلومی و انتقاد از اردوهای تیم امید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد مظلومی از بازیكنان به دلیل بازی ضعیف



 

انتقاد مظلومی از بازیكنان به دلیل بازی ضعیف

 سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز از بازیكنان بابت بازی ضعیف مقابل شاهین انتقاد كرد. به گزارش فارس، پرویز مظلومی قبل از آغاز تمرین، 15 دقیقه برای بازیكنان صحبت كرد. وی به بازی ضعیف روز گذشته مقابل شاهین معترض بود.

* تمرین ساعت 11:30 در زمین نوبنیاد آغاز شد. بازیكنان فیكس پس از 20 دقیقه تمرین، راهی سونا و استخر شدند.

* فرهاد مجیدی و مجتبی جباری كه مصدوم هستند، 10 دقیقه در محل تمرین حاضر شدند و سپس آنجا را ترك كردند.

محسن یوسفی دور زمین به دویدن اكتفا كرد.

منصور پورحیدری سرپرست استقلال غایب تمرین امروز بود.

* آبی پوشان فردا یك جلسه تمرینی در ساعت 11 صبح در سالن وزنه دارند و دوشنبه صبح و بعد از ظهر تمرین می كنند.