ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومیت بانوان فوتبالیست در ایران


انتخاب گل دیدنی یک دختر فوتبالیست به عنوان سومین گل برتر ماه گذشته ایران بار دیگر مظلومیت این قشر ورزشکار را به رخ کشید.

ورزش سه: در برنامه دیشب نود گل بازیکن آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در لیگ برتر بانوان با اختصاص بیش از 16 درصد مجموع آرا به عنوان سومین گل برتر دو ماه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد تا شاهد رقم خوردن اتفاقی جالب در فوتبال ایران باشیم جایی که مشخص شد بانوان فوتبالیست درست مثل سایر رشته های ورزشی بانوان با مظلومیت خاصی در ایران مواجه هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند.

در شرایطی که نظرسنجی این هفته برنامه نود به انتخاب بهترین گل دو ماه اخیر فوتبال ایران اختصاص داشت عادل فردوسی پور که همواره ثابت کرده تصمیمات عجیبی می گیرد در میان کاندیداها نام یک گلزن قهار فوتبال بانوان را در جمع گزینه ها قرار داد تا با این تصمیم اتفاقی جالب رخ بدهد و گل الهام فرهمند با بیش از 200 هزار پیام و کسب 16 درصد آرا در جایگاه سوم بهترین گل های ماه بایستد.

چه بسا اگر عادل گل های بازیکنان استقلال و پرسپولیس را که معمولا طرفداران از روی تعصبات رنگی به آنها رای می هند تا کرکری های رایج فوتبال ایران را به سود خود خاتمه دهند، نبود الان گل زیبای بازیکن آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان در رقابت با میلاد پاک‌پرور (استقلال اهواز)، مسعود شجاعی (الغرافه قطر)، سجاد شهباززاده (استقلال تهران)، احمد نورالهی (پرسپولیس) و علیرضا وفایی (ملی‌پوش فوتسال) می توانست به عنوانی بهتر از سومین گل برتر دو ماه اخیر برسد چون بیشتر دخترها و بانوان ورزشکار برای ثابت کردن مظلومیت خود به او رای می دادند.

با این اتفاق به نظر می رسد حالا وظیفه مسئولان ورزش ایران برای حمایت بیشتر از ورزش بانوان بیشتر هم شده به خصوص در بحث فوتبال بانوان که ما می توانیم حرف های زیادی در قاره کهن و حتی جهان داشتیه باشیم جون فوتبالیست های علاقمند و مستعدی در بخش بانوان داریم که تنها به خاطر کمبود امکانات و ... نتوانستند خودشان را نشان بدهند.


ویدیو مرتبط :
ایران 1-0 تایلند؛ صعود ایران به فینال فوتسال بانوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكست تیم بانوان ایران مقابل چین



 

 

شكست تیم بانوان ایران مقابل چین

 

تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین روز از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا مقابل چین شکست خورد.

 

فارس - تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین روز از مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا شب گذشته مقابل تیم چین به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست را پذیرا شد.

 

ملی‌پوشان امروز (دوشنبه) در ادامه مسابقات ساعت 18 به وقت محلی با کره‌جنوبی دیدار خواهند کرد و در صورت شکست مقابل این تیم، چهارشنبه برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به میدان خواهند رفت.

 

تیم ملی ایران در این مسابقات تاکنون یک پیروزی مقابل اندونزی و 2 شکست مقابل تیم‌های تایوان و چین کسب کرده است.

 

در دیگر دیدارهای این رقابت‌ها برای کسب مقام اول تا هشتمی، ژاپن 3 بر صفر از سد ویتنام گذشت، کره‌جنوبی با نتیجه 3 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و میزبان با همین نتیجه بر کره‌شمالی غلبه کرد./عصرایران