ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصدومیت شدید پدیده استقلال


پدیده این فصل استقلال به خاطر مصدومیتی که در بازی با نفت تهران نصیبش شد، احتمالا تا یک ماه باید دور از میادین باشد.

ورزش سه: پدیده این فصل استقلال به خاطر مصدومیتی که در بازی با نفت تهران نصیبش شد، احتمالا تا یک ماه باید دور از میادین باشد.

 طبق اعلام پزشکان استقلال محسن کریمی به خاطر مصدومیتی که نصیبش شده باید عمل کند ولی تصمیم با خود کریمی است که بخواهد با وجود مصدومیتش بازی کند یا عمل جراحی انجام بدهد. البته با توجه به تعطیلات لیگ و البته فشردگی بازی ها در نیم فصل دوم کادرفنی استقلال پیشنهاد داده اند او عمل جراحی بشود تا مشکلی برای کمک به استقلال در نیم فصل دوم نداشته باشد.

محسن کریمی یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال بوده است و مصدویمتش می تواند خبر بدی برای کادرفنی استقلال باشد. او در صورتی که بخواهد عمل کند، به احتمال فراوان با شروع لیگ بازی تیمش برابر پدیده و استقلال خوزستان را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
+18 مصدومیت بسیار شدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت شدید مهاجم استقلال


تمرین امروز استقلال با مصدومیت نسبتا شدید محمدمهدی نظری پایان یافت. با توجه به مصدومیت شدید این بازیکن از ناحیه زانو شاید بازی تیمش برابر الریان را از دست بدهد.

ایسنا: تمرین دیروز استقلال ساعت 16:30 با حضور همه اعضای کادر فنی این تیم برگزار شد.

پیش از آغاز این تمرین پژمان نوری که فرزندش را معمولا به تمرین‌های این تیم می‌آورد، به دنبال او می‌گشت. گم شدن پسر پژمان نوری سوژه پیش از تمرین آبی‌پوشان بود هرچند که دقایقی پس از گشتن افراد مختلف برای پیدا کردن فرزند پژمان نوری مشخص شد او در گوشه‌ای از زمین شماره 2 آزادی در حال دویدن با توپ است.

بخش نخست تمرین استقلال را دویدن و در ادامه پاسکاری مورب تشکیل داد. در ابتدای تمرین دروازه‌بان‌های استقلال می‌خواستند تمرین‌های اختصاصی‌شان را برگزار کنند اما به دلیل کمبود توپ این اتفاق رخ نداد. مهدی رحمتی در اعتراض به این قضیه، خطاب به ستار همدانی، مربی این تیم گفت: اگر می‌خواهید کمی تخمه بدهید تا اینجا بشکنیم و همین چند توپ جلوی ما را برای تمرین خودتان بردارید. هرچند فاصله ستار همدانی و مهدی رحمتی به اندازه‌ای بود که شاید مربی استقلال اعتراض دروازه‌بان تیمش را نشنیده باشد.

کشتی‌گیران تیم ملی نوجوانان از حاضران تمرین امروز بودند که در پیست دوومیدانی زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به دویدن و تست آمادگی جسمانی مشغول شدند.

بخش اصلی و پایانی تمرین امروز استقلال را فوتبال گل کوچک تشکیل داد که اعضای کادر فنی استقلال بر آن نظارت ویژه‌ای داشتند. هاشم بیگ‌زاده و احمد جمشیدیان در تمرین امروز مشغول تمرین‌های اختصاصی با حاج قاسم بدنساز این تیم بودند. دکتر ستوده وضعیت پزشکی بازیکنان استقلال را برای دقایقی به امیر قلعه‌نویی گفت.

در بخشی از تمرین استقلال، علیرضا نیکبخت واحدی برخورد نسبتا شدیدی با آرش برهانی داشت اما مهاجم استقلال آسیبی جدی ندید با این حال نیکبخت واحدی تا دقایقی هر بار به کنار برهانی می‌رسید از او بابت تکلش عذرخواهی می‌کرد و البته آرش برهانی هم با گفتن اینکه چیز خاصی اتفاق نیفتاده تلاش می‌کرد تا نگرانی نیکبخت را برطرف کند.

در اواخر تمرین امروز استقلال، محمد مهدی نظری به شدت آسیب دید و نتوانست به کار ادامه دهد. شاید این بازیکن دیدار تیمش برابر الریان را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

تمرین استقلال ساعت 17:30 به پایان رسید.