ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصدومیت شدید اشکان دژاگه/ ستاره ایرانی پنالتی گرفت اما تعویض شد



اشکان دژاگه,مصدومیت اشکان دژاگه

مصدومیت شدید اشکان دژاگه/ ستاره ایرانی پنالتی گرفت اما تعویض شد

 اشکان دژاگه در دقیقه 38 بازی تیمش با کوئینز پارک رنجرز آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ ستاره ایرانی فولام انگلستان در بازی تیمش در لیگ برتر آسیب دید تا دلهره درباره سرنوشت او در بازی های ملی به استرس های قبلی فوتبال ایران اضافه شود. 

دژاگه در بازی تیمش با کوئینز پارک رنجرز که در پایان نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به سود فولام در پیش بود ، در دقیقه 6 بازی با فراری زیبا تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و تیمش روی همین خطا آغازی رویایی داشت. 

در ادامه این بازی و درحالی که یار ایرانی یکی از بهترین های تیمش به با خطای بازیکنان حریف مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت تا دلهره به دل هواداران فوتبال ملی ایران بیفتد. دژاگه که ستاره این روزهای فوتبال ملی ایران است ، نقشی کلیدی در ترکیب تیم ملی برای بازی های آتی تیم ملی در انتخابی جام جهانی دارد. 3 مسابقه ای که تکلیف جهانی شدن یا نشدن فوتبال ایران را مشخص می کند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
بهترین روز اشکان دژاگه با یک پنالتی و یک پاس گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت نگران کننده اشکان دژاگه


مدیربرنامه‌های اشکان دژاگه از احتمال دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین فوتبال خبر داد. ایسنا: مدیربرنامه‌های اشکان دژاگه از احتمال دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین فوتبال خبر داد.


اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تیم فولام در دیدار برابر کویینز پارک رنجرز دچار مصدومیت شد؛ مصدومیتی که خبری بد برای فوتبال ایران در فاصله دو ماه تا دیدار برابر قطر است.

محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن ایرانی در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه 90 درباره وضعیت دژاگه گفت: برای مشخص شدن وضعیت قطعی مصدومیت اشکان باید تا چهارشنبه منتظر باشیم اما باید بگویم نتایج عکسبرداری اولیه خوشایند نبوده است و امکان دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین زیاد است.

وی افزود: اکنون نظر برخی پزشکان بر روی عمل جراحی این بازیکن است اما چهارشنبه یک متخصص دیگر پای اشکان را می‌بنید و نظر نهایی‌اش را خواهد داد. متاسفانه همان‌طور که گفتم مصدومیت او شاید باعث دوری طولانی مدت او از میادین فوتبال شود.

http://media.isna.ir/content/reuters-60.JPG/6