ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصدومیت سنگین ستاره آرسنال


هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال دچار آسیب‌دیدگی جدی شد و به مدت زیادی از صحنه فوتبال دور ماند.

خبرگزاری فارس: مسعود اوزیل دچار آسیب دیدگی جدی از ناحیه رباط زانوی پای چپ شد و به مدت 10 تا 12 هفته غایب خواهد بود.

این خبر را فدراسیون فوتبال آلمان امروز (چهارشنبه) منتشر کرد.

براساس اخبار کسب شده دکتر هانس ویلهلم مولرولفارت، پزشک تیم ملی آلمان بعد از انجام معاینات دقیقی که انجام داد، ‌این موضوع را تایید کرد.

اوزیل سه‌شنبه به هنگام ورود به فرودگاه فرانکفورت از درد در زانوی چپ‌اش به خاطر آسیب‌دیدگی در بازی‌های باشگاهی در انگلیس اظهار ناراحتی کرد.


ویدیو مرتبط :
مصدومیت وحشتناک مدافع آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت آرین روبن؛دوری دوماهه ستاره هلندی



 

 

مصدومیت آرین روبن؛دوری دوماهه ستاره هلندی

 

مصدومیت آرین روبن؛ دوری دو ماهه ستاره هلندی

هانس ویلیام مولر وولفارت، پزشک باشگاه بایرن، این مصدومیت روبن را تایید کرد و گفت که او دچار همان مصدومیتی شده است که موجب شد او نیمی از جام جهانی را از دست بدهد.

آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ، دچار پارگی ماهیچه پای چپ شد و احتمالا به دلیل این مصدومیت دو ماه را دور از میادین سپری خواهد کرد.

مولر وولفارت در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" مصدومیت او جدی است. اسکن هایی که از پای او گرفته شده، یک سوراخ 5 سانتی متری را در ماهیچه او نشان می دهد. اینکه او با چنین مصدومیتی در جام جهانی به میدان رفت، یک بی مسئولیتی بزرگ است.

من در طول جام جهانی چند بار به مسئولان فوتبال هلند پیشنهاد دادم که به آنها کمک کنم اما آنها توجهی نکردند.

رقابت های فصل جدید بوندس لیگا روز 20 آگوست آغاز خواهد شد و با توجه به غیبت روبن، احتمالا کروس جای او را در آرایش 4-2-3-1 خواهد گرفت و توماس مولر نیز به عنوان بال راست بازی خواهد کرد.