ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصدومیتی که اشک بازیکن استقلال را درآورد/روزبه چشمی تا پایان فصل را از دست داد



هافبک دفاعی تیم استقلال با مصدومیتی جدی تمام بازی های باقیمانده فصل را از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ روزبه چشمی در دقیقه 42 بازی مقابل پدیده از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. مصدومیتی که او را تا پایان فصل از میادین به دور نگه می دارد. هافبک دفاعی تیم استقلال که در ابتدای این فصل با قراردادی سه ساله به این تیم پیوسته است و در طول فصل نمایش خوبی از خود نشان داده است، در بازی امروز مقابل پدیده از ناحیه زانو دچار آسیب شد و با پارگی رباط صلیبی روبه رو شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این تصویر ناراحتی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان از این مصدومیت و دوری از میادین را نشان می دهد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلابن


ویدیو مرتبط :
گلی که اشک بازیکن را درآورد .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن فصل پیش استقلال: از دست فوتبال کثیف خانه نشین شدم



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا واحدی نیکبخت


 اخبار ورزشی - بازیکن فصل پیش استقلال: از دست فوتبال کثیف خانه نشین شدم

هافبک سابق استقلال گفت: «آنقدر این فوتبال کثیف است که ترجیح می دهم این روزها خانه نشین باشم تا در میان این آدم های کثیف باشم. البته من در مورد همه حرف نمی زنم.»

  علیرضا واحدی نیکبخت خیلی زود حرف از خانه نشینی می زند. او این روزها اختصاصی تمرین می کند و به نظر می رسد دوست دارد مدتی از حواشی فوتبال دور باشد.

 نیکبخت که سابقه بازی در کنار نکونام را دارد و سال ها شاگردی امیر قلعه نویی در استقلال و تیم ملی را داشته، سعی می کند میانه را بگیرد. او در این مورد گفت: «من در مورد اختلاف قلعه نویی و نکونام صحبت نمی کنم. خودم آنقدر دل پری از فوتبال دارم که ترجیح می دهم فعلا حرفی نزنم!»

 واحدی نیکبخت در مورد حضور مجددش در فوتبال می گوید: «آنقدر این فوتبال کثیف است که ترجیح می دهم این روزها خانه نشین باشم تا در میان این آدم های کثیف باشم. البته من در مورد همه حرف نمی زنم. اما جو این روزهای فوتبال با گذشته خیلی تفاوت کرده است و گاهی برای امثال من تحمل این شرایط سخت می شود.»

 نیکبخت سعی می کند در مورد آینده فوتبالش فعلا حرفی نزند. او معتقد است: «فعلا هیچ برنامه ای برای ادامه فوتبالم و یا حضور روی نیمکت مربیگری ندارم. فقط سعی می کنم با تمرین بدنی، فوتبال خودم را در سطح خوبی حفظ کنم.»

 اخبار ورزشی - ورزش سه