ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصاف دشوار حریفان استقلال و پرسپولیس



 

 

 

مصاف دشوار حریفان استقلال و پرسپولیس

 

هفته هجدهم لیگ برتر عربستان

مصاف دشوار حریفان استقلال و پرسپولیس

تیم‌های الاتحاد و النصر در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال عربستان در خانه به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عربستان در 2 روز آینده با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود.

در جریان هفته هجدهم لیگ عربستان، فردا 3 مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌ها، تیم‌های الاتحاد و النصر، حریفان پرسپولیس و استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در خانه به ترتیب از الاهلی و الفیصلی پذیرایی می‌کنند.

الفیصلی در رده ششم و الاهلی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند که این موضوع بیانگر کار سخت حریفان استقلال و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ است.

در ادامه رقابت‌های این هفته جمعه 2 دیدار حساس دیگر برگزار می‌شود و الشباب و الهلال، حریفان ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب با تیم‌های قعرنشین القادسیه و الفاتح دیدار کنند. الهلال که هفته آینده باید با سپاهان دیدار کند، امیدوار است در صورت پیروزی مقابل الفاتح و توقف سایر مدعیان، گامی اساسی برای قهرمانی بردارد.

بازی‌های 4 تیم آسیایی عربستان در هفته هجدهم لیگ برتر این کشور در صورتی که با پیروزی برای آنها همراه باشد، در آستانه هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند روحیه‌ای مضاعفی به این 4 تیم ببخشد.

جدول رده‌بندی لیگ عربستان تا پایان هفته هفدهم:

1- الهلال 41 امتیاز

2- الاتحاد 33 امتیاز

3- الشباب 31 امتیاز

4- النصر 29 امتیاز


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاف خانگی حریفان استقلال و پرسپولیس



 

 

 

مصاف خانگی حریفان استقلال و پرسپولیس

 

هفته سوم لیگ برتر ازبکستان

با آغاز هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ازبکستان، بنیادکار و پاختاکور در دیدارهایی خانگی به مصاف حریفاشان می‌روند.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ازبکستان فردا با برگزاری 3 دیدار ادامه پیدا می‌کند.

در حساس‌ترین دیدار فردا بنیادکار، حریف هفته بعد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در خانه از تیم دوازدهم جدول یعنی اف سی متالورگ پذیرایی می‌کند.

در دیگر دیدار حساس فردا نسف قارسی 6 امتیازی در خانه با الاملیگ دیدار می‌کند.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ازبکستان دوشنبه با برگزاری یک دیدار دیگر به پایان می‌رسد که طی آن پاختاکور، رقیب هفته سوم استقلال در آسیا در خانه از تیم پنجم جدول یعنی نفتچی پذیرایی می‌کند.

پس از پایان هفته دوم لیگ برتر ازبکستان هر 3 تیم پاختاکور، بنیادکار و نسف‌قارسی با 6 امتیاز، 3 گل زده و بدون گل خورده صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شوند.