ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل مسکن علیپور برطرف شد


مدیر برنامه‌های مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که مشکل مسکن این بازیکن برطرف شده است.

خبرگزاری فارس: علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز به همراه مدیربرنامه‌هایش در ساختمان باشگاه حاضر شد.

این بازیکن از مشکل مسکن رنج می‌برد و در یکی دو هفته اخیر برای حل این مسئله چندین بار به باشگاه مراجعه کرد. بعد از جلسه امروز مدیربرنامه‌های علیپور به خبرنگاران اعلام کرد باشگاه مبلغی را برای حل این مورد در نظر گرفته تا علیپور بتواند مشکل مسکنش را حل کند.


ویدیو مرتبط :
بانک مسکن : مشکل خدمات الکترونیکی تا فردا برطرف می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایرج رهبر:برخی انبوه سازان در ساخت مسکن مهر با مشکل مواجه شدند



 

 

ایرج رهبر:برخی انبوه سازان در ساخت مسکن مهر با مشکل مواجه شدند

 

رئیس کانون سراسری انبوه سازان افزایش قیمت ساخت و ساز را یکی از عوامل موثر بر طرح مسکن مهر دانست و گفت: برخی از انبوه سازان در ساخت مسکن مهر با مشکل مواجه شده اند.

ایرج رهبر در گفتگو با مهر، افزایش قیمت ساخت و ساز در بخش مسکن را یکی از عوامل موثر بر ساخت مسکن مهر دانست و گفت: با گرانی مصالح ساختمانی، سازنده هم حق دارد که قیمتها را افزایش دهد اما هنوز قرارداد جدید در مسکن مهر منعقد نشده است.

وی افزود: معمولا قراردادهایی که انبوه سازان در مسکن مهر داشته اند، یکساله است اما به دلیل اینکه قراردادها در زمانهای متفاوتی نوشته شده است برخی از انبوه سازان بامشکل مواجه هستند، زیرا هنوز ساخت وساز آنها تمام نشده است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن مهر با اشاره به اینکه مسکن مهر طرحی ملی است و انبوه ساز هم به عنوان کارآفرین در این کار حضور دارد، اظهار داشت: اگر نظرات آنها نادیده گرفته شود علاوه براینکه به شکست طرح می انجامد، منابع مالی بیت المال هم به هدر می رود.

رهبر به توافق این کانون با بانک مسکن در خردادماه سالجاری اشاره کرد و گفت: انبوه سازان برای اجرایی کردن طرحهای خود نیاز به تامین منابع مالی دارند که در همین رابطه، تفاهم نامه ای میان بانک مسکن و انبوه سازان به امضاء رسید.

وی تصریح کرد: براین اساس، طرحهای توجیه دار از طریق منابع مالی بانک مسکن تامین می شود و به مرحله اجرا می رسد که طرح خانه های لوکس و ساخت شهرکهای اقماری دراطراف شهرهای بزرگ از جمله این طرحها است..... /  خبرگزارى مهر