ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل مالیاتی ستاره استقلال را ممنوع الخروج کرد



اخبار,اخباررورزشی,استقلال

 

 اخبار ورزشی - مشکل مالیاتی ستاره استقلال را ممنوع الخروج کرد

در حالی که کادر فنی استقلال به کرار مرخصی و اجازه بازگشت به کشورش را داده بود وی عصر دیروز در تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش  جام نیوز، در حالی که با درخواست جاسم کرار برای سفر به عراق و رسیدگی به امور شخصی، کادر فنی استقلال با درخواست وی موافقت کرد اما برخلاف اخبار منتشر شده کرار عصر دیروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و دقایقی خصوصی با قلعه نویی به صحبت پرداخت.

هافبک عراقی استقلال برای خروج از کشور با مشکل مالیاتی روبه‌رو است و گویا تلاش های باشگاه استقلال تا به امروز برای حل کردن مشکل این بازیکن کارساز نشده است و به همین دلیل کرار که انتظار می‌رفت با شروع تعطیلات به وطنش بازگردد در تهران مانده است و اگر این مشکل حل نشود در ادامه تمرینات آبی پوشان هم شرکت خواهد کرد.

 اخبار ورزشی -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
کیروش ممنوع الخروج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری: مشکل مالیاتی ندارم و ممنوع‌الخروج نیستم/ آرزو دارم روزی پیراهن تیم محبوبم را بپوشم



اخبار,اخبار ورزشی , فوتبال  ایران

کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: در ایران ممنوع الخروج نیستم و اگر برای مراسم مرحوم هادی نوروزی هم نتوانستم به ایران بیایم تنها به دلیل فشردگی بازی‌های‌ ما بود.

محمد نوری در گفت‌وگو با   فارس، در خصوص شرایط تیم مسیمیر قطر و وضعیتی که این تیم در لیگ کشور قطر دارد، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم:

 به نظر می‌رسد امسال در تیم جدیدت نتوانسته‌ای موفقیت‌های گذشته را تکرار کنی.
مسیمیر هدفش ابقا در لیگ قطر است و مسئولان این باشگاه هزینه زیادی برای این تیم انجام ندادند و به همین دلیل بازیکنان خوب زیاد جذب این تیم نشدند و همین مسئله باعث شده تا در نتیجه‌گیری خوب نباشیم و جزو تیم‌هایی باشیم که کاندیدای سقوط است. از طرف دیگر ما تلاش می‌کنیم که این تیم در لیگ قطر باقی بماند اما کار سختی است و با باختی که دیروز دادیم فاصله ما با تیم‌های دیگر بیشتر شد.

 به نظر می‌رسد از حضور در تیم جدیدت راضی نیستی.
اینطور نیست. چراکه بالاخره من انتخابی انجام دادم و بحث راضی بودن یا نبودن مطرح نیست اما باید قبول کرد که تیم ما تیم خوبی نیست. من عادت ندارم در تیم ضعیف بازی کنم و سال‌ها در پرسپولیسی بازی کردم که هواداران زیادی داشت و در هر بازی میل به بردن داشتیم اما مسیمیر از این نظر شرایط خوبی ندارد. با این همه از بازی کردن مقابل بازیکن بزرگی مثل ژاوی خوشحالم و الان کاملا او مرا می‌شناسد. ما یک بازی رسمی و چند بازی دوستانه مقابل السد قطر با حضور ژاوی انجام دادیم و چند بار هم بیرون از فوتبال همدیگر را دیدیم و الان ژاوی کاملا من را می‌شناسد و هر بار به من لطف دارد و می‌گوید تو بازیکن خوبی هستی و تیمت روی تو می‌چرخد. البته باید بگویم تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و به آینده امیدوار هستیم.

 در این مدت رسانه‌های ایران و اخبار آن را پیگیری کرده‌ای؟
واقعیتش را بخواهید خیلی رسانه‌ها را پیگیری نکرده و نمی‌کنم اما بازی‌های پرسپولیس را اکثرا از طریق تلویزیون تماشا می‌کنم.

نظرت درباره بازی‌های این فصل پرسپولیس چیست؟
به نظرم پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و جزو تیم‌هایی است که فوتبال تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و باید بگویم که این تیم یکی از بهترین‌های لیگ برتر ایران است. البته پرسپولیس تا اینجا بدشانسی آورده و خیلی از مسائل دست به دست هم داده است تا این تیم نتیجه نگیرد اما قطعا در ادامه این تیم بهتر هم خواهد شد.

خیلی‌ها معتقدند امسال پرسپولیس از داوری‌های انجام شده در لیگ ضربه خورده. نظر تو که بازی‌های امسال پرسپولیس را پیگیری می‌کنی در این باره چیست؟
بله در چند بازی که دیدم اشتباهات داوری وجود داشته و این مسئله‌ای بوده که همواره در فوتبال ایران وجود دارد اما نمی‌توان به داوران خرده گرفت. باید قبول کرد که پرسپولیس از داوری‌ها متضرر شده اما امیدوارم که دیگر این اتفاق نیفتد. البته به نظر من داوری در فوتبال ایران مثل همه جای دنیا باشد. الان از داوران کنار خط در فوتبال استفاده می‌شود و همچنین داوران از ابزار الکترونیکی استفاده می‌کنند تا اشتباهات به حداقل برسد. از طرف دیگر باید به داوران هم حق داد و به آنها کمک کرد تا وضعیت بهتر شود.

 این روزها صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشت تو به پرسپولیس مطرح می‌شود و حتی عنوان شده که احتمال دارد به این تیم برگردی. نظر خودت در این خصوص چیست؟
باید بگویم من واقعا برانکو را دوست دارم و به کارش علاقمندم و در چند ماهی که با او کار کردم برانکو را فردی را زحمتکش دیدم که تیم خوبی هم ساخته است. آرزو دارم روزی دوباره پیراهن تیم محبوبم را بپوشم اما باید ببینم در ادامه چه خواهد شد. من تا آخر فصل با مسیمیر قرارداد دارم و اینکه بخواهم به تیم دیگری فکر کنم و بروم کار درستی نیست اما به هر حال در نیم‌فصل جابجاهایی صورت می‌گیرد که تا آن زمان فرصت هست. هر چند که نیم‌فصل ایران و قطر از نظر زمانی تا حدودی به هم نزدیک است.


اینکه می‌گویند به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع‌الخروج هستی و اگر به ایران بیایی دیگر نمی‌توانی از کشور خارج شوی و به همین دلیل به ایران نیامده‌ای صحت دارد؟
به هیچ عنوان مشکل مالیاتی ندارم و مالیاتم را هم پرداخت کردم و همه چیز حل شده است. اگر به ایران نیامدم به این دلیل بود که دنبال کارهای حضور خانواده‌ام در قطر بودم و حالا هم که خانواده‌ام اینجا کنار خودم هستم بچه‌هایم مدرسه می‌روند و به همین دلیل فعلا فرصت نکردم به ایران برگردم. از طرف دیگر نیز بازی‌های ما به صورت فشرده برگزار می‌شد و فرصت آنچنانی نداشتم که به ایران بیایم.

هادی نوروزی دوست صمیمی تو بود اما حتی برای حضور در مراسم تدفین یا یادبودش به ایران نیامدی و همین مسئله شایعه ممنوع‌الخروجی‌ات را بیشتر کرد. خودت در این باره توضیح می‌دهی؟
خدا هادی را رحمت کند اما باید بگویم دقیقا در مراسم او تیم ما بازی داشت و در 3 هفته به صورت پشت سر هم بازی داشتیم اما مطمئن باشید بعد از اینکه به ایران برگردم اولین کاری که می‌کنم حضور بر سر مزار هادی عزیز است. از همین جا باز هم به خانواده مرحوم نوروزی این اتفاق تلخ را تسلیت می‌گویم.

 چه زمانی به ایران برمی‌گردی؟ منظورم دیدار با خانواده‌ات است!
خانواده‌ام که اینجا پیش خودم هستند اما ما تا نیم‌فصل بازی‌های پشت سر هم داریم و بعد از آن هم خیلی مسائل روشن می‌شود.

 پرسپولیس امروز مقابل استقلال اهواز بازی دارد. نظرت در خصوص این بازی چیست؟
امیدوارم تماشاگران امروز به استادیوم بروند و از تیم‌شان حمایت کنند چرا که سرمایه اصلی پرسپولیس همین هواداران هستند. از طرف دیگر هم امیدوارم پرسپولیس مثل سایر بازی‌هایش هجومی بازی کند تا بتواند 3 امتیاز را بگیرد. فکر می‌کنم پرسپولیس اگر امروز استقلال اهواز را شکست دهد می‌تواند تا رده هفتم جدول بالا بیاید و به عنوان یک هوادار برای تیم محبوبم دعا می‌کنم تا امروز به برد دست پیدا کنند.

صحبت پایانی؟
از همه هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که به من ابراز علاقه کرده و می‌کنند و در فضای مجازی خواهان بازگشت من به پرسپولیس هستند. باید ببینم در آینده چه پیش خواهد آمد.


 اخبار ورزشی  -  فارس