ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل ضرغام برای حضور در پرسپولیس


بعد از کنار گذاشتن میثم حسینی از تیم و خط کشیدن روی نام او درخشان دنبال یک مدافع چپ خارجی افتاد تا این جناح را بالاخره بیمه کند. برای این پست یک مدافع چپ عراقی گزینه شد.

ورزش سه: پرسپولیس باید یکی از چهار خارجی‌اش را از بین بازیکنان آسیایی انتخاب کند درخشان چاره‌ای نداشت تا آنتن جست وجوی بازیکنان مد نظرش را در قاره خودمان محدود کند و هدفگذاری مدافع چپ عراقی بر همین اساس اتفاق افتاد.

ضرغام اسماعیل که فقط 20 سال دارد و در تیم الشرطه (پلیس) عراق بازی می‌کند همراه با تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا حاضر خواهد بود. البته ضرغام برای فیکس بازی کردن در جام ملتها شانس زیادی دارد چرا که علی عدنان ملقب به «گرت بیل آسیا» که در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند نفر اصلی در جناح چپ تیم ملی کشورش به حساب می‌آید و ضرغام بازیکن رزرو اوست.

به هر حال گفته می‌شود تلاش‌های رابطان ایجنت ضرغام برای حضور در پرسپولیس به‌شدت ادامه دارد.

حتی همین دیروز یکی دو نفر از این افراد در باشگاه پرسپولیس حاضر بودند تا مقدمات عقد قرارداد با ضرغام را فراهم کنند. دیروز گفته می‌شد احتمال حضور این بازیکن عراقی در پرسپولیس زیاد است و تقریبا عقد این قرارداد قطعی به نظر می‌رسید اما در این همکاری یک مشکل بزرگ وجود دارد.

گفته می‌شود پرسپولیس باید بازیکن خارجی آزاد جذب کند و تنها می‌تواند بازیکنی را به لیستش اضافه کند که تا 28 دسامبر 2014 قراردادش را با باشگاه خود فسخ کرده باشد که در مورد ضرغام این اتفاق عملی نشده است. ضرغام عضو تیم الشرطه عراق است و حالا که چهارمین روز از ژانویه 2015 را پشت سر می‌گذاریم قرارداد خود با باشگاهش را فسخ نکرده است.

البته رابط‌ها و آنهایی که سعی دارند این انتقال را جوش بدهند می‌گویند هیچ مشکلی گریبان پرسپولیس را نخواهد گرفت اما از آنجایی که پرسپولیس در این خصوص فوق‌العاده بدشانس است حالا هواداران این تیم باید امیدوار باشند که انتقال ضرغام به تیم محبوب شان باعث گرفتاری‌ها و دردسرهای بزرگ نشود.


ویدیو مرتبط :
ضرغام اسماعیل ؛دفاع چپ عراقی مدنظر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر ضرغام اسماعیل برای حضور در پرسپولیس عوض شد



اخبار,اخبار ورزشی,ضرغام اسماعیل

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما با مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل بازیکن عراقی مذاکراتی داشتیم و حتی به تفاهماتی هم رسیدیم ولی نظر این بازیکن برای حضور در پرسپولیس عوض شد..

علی اکبر طاهری درباره زمان بازگشت پرسپولیس به ایران و برگزاری اردو در کشور ترکیه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبق برنامه تیم روز پنجشنبه از ترکیه به ایران بازخواهد گشت. خوشبختانه اردوی کم حاشیه‌ای داشتیم. این جزو اهداف هیات مدیره و باشگاه است که مسائل حاشیه‌ای را از تیم دور کنیم و فقط به فوتبال بپردازیم. همه چیز در اردو خوب بوده و ما نقطه نظرات و امکانات موردنظر کادر فنی را مهیا کردیم.

وی درباره جذب بازیکن در پست دفاع چپ و خط حمله و مذاکره با ضرغام اسماعیل عراقی خاطرنشان کرد: کادر فنی برای دفاع چپ هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی مدنظر داشت. بازیکن خارجی یعنی ضرغام اسماعیل سه، چهار سال با باشگاه پلیس عراق قرارداد داشت. البته ما با کارگزار این بازیکن به تفاهماتی رسیدیم و رسما هم درخواست جذب این بازیکن را دادیم ولی نظر ضرغام اسماعیل عوض شد و جواب مثبتی به ما نداد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برای همین بیشتر نمی توانستیم معطل شویم  با همکاری برانکو با نفرات دیگر مذاکره کردیم تا در نهایت بازیکن موردنظر را که سابقه کاپیتانی در تیم امید را هم دارد، به خدمت گرفتیم ودفاع چپ را تقویت کردیم. در حال حاضر در یکی، دو پست دیگر بازیکن می‌خواهیم که با نظر برانکو در حال مذاکره هستیم.

طاهری درباره بازگشت مایکل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس هم تصریح کرد: اومانا با ما قرارداد دارد. او به خاطر مسابقات فوتبال در آمریکای لاتین به کاستاریکا بازگشت و باید زودتر به ایران می‌آمد. برای این بازیکن بلیت گرفته‌ایم و یکی، دو روز دیگر به ایران بر می‌گردد. البته یکسری مسائل هست که حل می‌شود. اومانا نظراتی درباره قرارداد فصل قبل خود دارد که از او خواستیم به ایران بیاید و با هم مذاکره کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان درباره خبر روز گذشته اعضای هیات مدیره مبنی بر انتخاب حامی مالی باشگاه تا پایان هفته، گفت: بعضا اخباری اینچنینی می‌آید که نباید جوابگوی آن باشیم! مسئله انتخاب حامی مالی جزو وظایف باشگاه است که باید تعیین شود حالا یا آخر هفته یا امروز.


اخبار ورزشی - مهر