ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل جدید برزیل برای میزبانی المپیک 2016


با توجه به استعفای مسئول تحویل زیر ساخت‌های ریو برای بازی‌های المپیک و انتقاداتی که به وزیر ورزش برزیل می‌شوداین کشور با مشکلاتی برای میزبانی المپیک روبرو است.

خبرگزاری ایسنا: ژنرال آزودو سیلوا، مسئول تحویل زیر ساخت‌های میزبان المپیک 2016 ریو 18 ماه قبل از شروع بازی‌ها از پست خود کناره‌گیری کرد. رییس جمهور برزیل در این هفته نامه استعفای سیلوا را دریافت و از تلاش های او تقدیر کرد. سیلوا از اکتبر سال 2013 این سمت را قبول کرده بود. گفته می‌شود که اوینهو سیلوا قرار است جایگزین آزودو سیلوا باشد.

به نظر می‌رسد که رییس جمهور با کناره‌گیری ادینهو سیلوا می‌خواهد ارتباط‌ها در بخش ورزشی را قدرتمندتر کند.

پیش از این انتخاب هیلتون به عنوان وزیر ورزش برزیل انتقادات زیادی را از سوی انجمن غیر دولتی ورزش برزیل در پی داشت، زیرا او تا به حال مسئولیت‌های ورزشی کمی را برعهده گرفته بود. این انجمن در اظهاراتی اعلام کرده بود ما خواستار احترام و توجه بیشتر به ورزش برزیل هستیم. معیارها برای انتخاب وزیر جدید مناسب نبوده‌اند و سال‌هاست که وزیر ورزش با توجه به مسائل سیاسی انتخاب می‌شود.

این خبرها نشان می‌دهد که برزیل مشکلاتی در آماده شدن برای بازی‌های ریو دارد. تاکنون هزینه‌ای که از سوی بخش دولتی و خصوصی برای بازی‌های ریو شده است حدود 14 میلیارد دلار بوده است.


ویدیو مرتبط :
کشتی شاهین اسدی_امید المپیک 2016 برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوگوی المپیک 2016 برزیل+عکس



 اخبار ورزشی - لوگوی المپیک 2016 برزیل+عکس

ریودوژانیر میزبان رقابتهای المپیک در سال 2016 خواهد بود.

به گزارش جام جم ورزشی ، رسانه‌های برزیلی لوگوی بازی‌های المپیک 2016 را زودتر از موعد مقرر لو دادند:

 

اخبار,اخبارورزشی,لوگوی بازی‌های المپیک 2016

 

 اخبار ورزشی - جام جم ورزشی