ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل جدید برای پرسپولیس و درخشان



اخبار,اخبارورزشی,حمید درخشان


 اخبار ورزشی -  مشکل جدید برای پرسپولیس و درخشان

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هم به جمع غایبان این تیم در دیدار مقابل سایپای البرز اضافه شد.

به گزارش  جام نیوز، حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که محمد نوری کاپیتان این تیم از ناحیه آپاندیس دچار مشکل شده است و نمی‌تواند سرخپوشان را در بازی فردا با سایپا همراهی کند.

  اخبار ورزشی  - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
درخشان از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان مشکل پرسپولیس را پیدا کرد


واقعاً نابغه‌ای است این حمید درخشان! درست مثل دوران فوتبالش که نابغه بود و با تکنیک فردی منحصر به فردش سکوها را به وجد می‌آورد.

خبر ورزشی: واقعاً نابغه‌ای است این حمید درخشان! درست مثل دوران فوتبالش که نابغه بود و با تکنیک فردی منحصر به فردش سکوها را به وجد می‌آورد.

پرسپولیس اگر هزار و یک مشکل داشته باشد (که دارد) مسلماً نیلسون جزو مشکلاتش نبود. او جزو معدود بازیکنان متعصبی است که با بند بند وجودش پرسپولیس را دوست دارد و حتی وقتی روی نیمکت می‌نشیند مثل اکثر فوتبالیست‌های شریف ایرانی «فیلم‌» بازی نمی‌کند. اگر بخواهیم دو پرسپولیسی واقعی را در بین چهره‌های فوتبالی نام ببریم مسلماً یکی از آنها علی کریمی است و دیگری نیلسون اما جناب درخشان در حرکتی محیرالعقول کاری کرد که او برود و تیمش کاملاً یکدست شود! واقعاً نمی‌دانیم چه فرد یا افرادی به درخشان مشورت می‌دهند اما آنها به طور حتم خیر و صلاح پرسپولیس و حتی خود درخشان را نمی‌خواهند. ستاره اسبق فوتبال ایران خوب می‌داند که اگر از پرسپولیس برکنار شود حداقل تا 10سال نمی‌تواند سمت این تیم آفتابی شود، او خریدهایی انجام می‌دهد که به معنای واقعی کلمه چشم بازار کور می‌شود و عجیب اینکه حالا با فروش نیلسون می‌خواهد شاهکارهای درخشانش را تکمیل کند و تیمی یک‌دست‌تر بسازد. درخشان اگر می‌خواست پرسپولیس را درست کند باید 4 ماه قبل جلوی اعتراضات می‌ایستاد. او با 6، 7 بازیکن معترض مماشات کرد و بعد هم مهدی جعفرپور را خرید تا بعد از 2 بازی بگوید او را نمی‌خواهم! خب یکی نیست بپرسد آقای مربی! چرا او را خریدی؟! یعنی درخشان فکر نمی‌کند در ذهن مردم سؤال ایجاد می‌شود و آنها به یکسری مسائل مشکوک می‌شوند؟ اصلاً گیریم که سوشا مکانی دروازه‌بان خوبی است اما خود سوشا هم می‌داند که امسال شرایط روحی خوبی نداشته و بدترین گل‌ها را خورده. پس چرا در موقعیتی که پرسپولیس به شدت مشکل دارد نیلسون باید برود؟ آقای درخشان! باور کن اگر خود سوشا هم مربی پرسپولیس بود حداقل این روزها نیلسون را به خودش ترجیح می‌داد!

مخالفت شدید هواداران با تصمیمات درخشان

حمید درخشان به تازگی تصمیماتی می‌گیرد كه واكنش تند هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است. در حالی كه همه در شوك خروج نام نیلسون از لیست پرسپولیس بودند، به یكباره خبر رسید نام رضا حقیقی، میثم حسینی، رضا نوروزی، محمد عباس‌زاده، مهدی جعفرپور و فرشاد قاسمی به همراه علی فاطمی هم به لیست مازاد سرمربی سرخپوشان اضافه شده است. انتشار گسترده این اخبار در فضای مجازی باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد. آنها واكنش‌های هیجانی و بعضاً توهین‌آمیزی داشتند كه نشان می‌دهد در كنترل خشم خود در مقابل رفتار درخشان با پرسپولیس نامتعادل هستند. هواداران پرسپولیس در اینستاگرام روزنامه خبرورزشی نیز دست از انتقاد از سرمربی پرسپولیس برنداشتند و برخی از آنها در پاسخ به اتفاقات اخیر، نظر جالبی داشتند و از درخشان می‌خواستند پرسپولیس را ترك كند، نه بازیكنان!

به بهانه خداحافظی سنگربان برزیلی از پرسپولیس

نیلسون كوریا جونیور در این فصل مثل دو فصل گذشته موفق نبوده با این حال باز هم همان دروازه‌بان دوست داشتنی پرسپولیسی‌هاست. شیوه بازی نوبتی او در پرسپولیس از یك‌سو و مشكلات مالی و پرداخت نشدن مبلغ قرارداد او باعث شد كه خودش از شرایط ابراز نارضایتی كند، ‌با این حال درخشان هم در زمانی كه انتقادها از سوشا مكانی زیاد است،‌ به جای اینكه دل نیلسون را به دست آورده و او را نگه دارد، در حركتی عجیب او را در لیست مازاد پرسپولیس قرار داده تا محبوب‌ترین مهره سرخپوشان از این تیم جدا شود. اما رمز محبوبیت نیلسون در پرسپولیس، عملكرد خوب این بازیكن با پیراهن سرخپوشان است. نیلسون در 3 فصل حضورش در تیم پرطرفدار پایتخت در 62 بازی برای این تیم به میدان رفته كه 43 بار دروازه‌اش باز شده است. او ركورد جالب 30 كلین‌شیت را از خود به جای گذاشته یعنی به طور تقریبی در نیمی از بازی‌های پرسپولیس گل نخورده است. سرخپوشان در 62 بازی كه نیلسون را درون دروازه داشته‌اند، تنها 16 بار رنگ شكست را دیده‌اند و 25 بار هم پیروز میدان بوده‌اند. نیلسون در 5 دربی به میدان رفته كه 4 دربی اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در دربی پنجم بالاخره دروازه‌اش باز شد با این حال پرسپولیس این بازی را به سود خود خاتمه داد.