ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکلات استقلال در شروع سربالایی لیگ


استقلال برای دیدار با نفت که یکی از سخت ترین و حساس ترین دیدارهایش محسوب می شود، برخی بازیکنان کلیدی و تاثیرگذارش را در اختیار ندارد تا کار امیر قلعه نویی در رویارویی با منصوریان سخت شود.

خبرگزاری مهر: سربالایی لیگ برای استقلال از این هفته شروع می شود و باید گفت منهای سپاهان و سایپا، تاکنون در نیم فصل دوم استقلال همه دیدارهایش تقریبا با نیمه دوم جدول بوده و بازی های سخت این تیم در لیگ برتر تازه شروع شده است به گونه ای که دیدار با نفت و تراکتور و فولاد (در اهواز) و ملوان (در انزلی) و دیدار با پرسپولیس و ... باقی مانده که هر کدام از دیدارها بسیار سخت و غیر قابل پیش بینی است.البته ملوان همچنان در نیمه پایینی جدول است اما بازی در انزلی بسیار سخت خواهد بود.

استقلال در اولین قدم در سربالایی لیگ با نفتی دیدار می کند که پورعلی گنجی را از دست داده و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شده که در نتیجه گیری این تیم را تضعیف کرده است اما اشکال کار اینجاست که خود استقلال برای این دیدار مشکلات ویژه ای دارد که بزرگترین آنها  بمبی است که وسط زمین استقلال ترکیده و بازیکنان فیکس این تیم را از ترکیب اصلی مقابل نفت در این منطقه دور کرده است.

استقلال مقابل تیم منصوریان که بزرگترین آلترناتیو امیر قلعه نویی محسوب می شود نه کرار را دارد، نه ابراهیمی و نه آندرانیک تیموریان(که البته مدتها قبل راهی تراکتور شد) را و به این ترتیب وسط زمینش با بازیکنانی پر خواهد شد که تاکنون در ترکیب فیکس این تیم حضور نداشته اند.

در واقع استقلال مقابل نفت درست در وسط زمین مشکلاتی جدی دارد چون همه بازیکنان نامدارش را در این منطقه به همراه ندارد و این حفره ای مجهول برای این تیم و برای سرمربی آنها ایجاد می کند که البته برای نفت هم دردسرهای ویژه خودش را دارد چرا که منصوریان از امروز نه می تواند ترکیب را حدس بزند و نه رفتارهای تاکتیکی آنها را .

اما بی گمان این سرگیجه برای خود امیر قلعه نویی بیشتر است چرا که او هم با ترکیبی ناهماهنگ و تازه مواجه می شود که تاکنون کنار هم در یک دیدار رسمی به صورت فیکس بازی نکرده اند. باید دید تاکتیک امیر قلعه نویی در این دیدار چیست و او چگونه با این چالش مواجه می شود.


ویدیو مرتبط :
استقلال لیگ رو با برد شروع کرد.. گل های بازی استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال لیگ را با برد شروع کرد/ راه آهن نیمه دوم کم آورد



اخبار,لیگ برتر چهاردهم

اخبار ورزشی  - هفته اول لیگ برتر فوتبال
استقلال لیگ را با برد شروع کرد/ راه آهن نیمه دوم کم آورد

تیم فوتبال استقلال با شکست راه آهن در اولین بازی، لیگ برتر چهاردهم را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر از ساعت 19 و 40 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهن رفت که با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

رامین رضائیان در دقیقه 3 در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که با یک شوت دقیق گل راه آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 56 ارسال خسرو حیدری از سمت راست در داخل محوطه جریمه به جاسم کرار رسید که او با یک شوت گل استقلال را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

در دقیقه 74 سانتر خسرو حیدری در محوطه جریمه روی سر محمد قاضی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن گل دوم استقلال را رقم زد.

بعد از گل هم استقلال بازی خوبی انجام نداد به طوریکه در دقیقه 30 امیر قلعه‌نویی آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده دو ملی‌پوش خود را از روی نیمکت بلند کرد تا بدن‌هایشان را گرم کنند و آماده حضور در میدان شوند البته وی در نیمه اول آنها را به میدان نفرستاد.

در دقیقه 32 شوت آرش برهانی از داخل محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه‌ راه آهن خورد.

نیمه دوم را استقلال تهاجمی آغاز کرد. در دقیقه 70 هم ارسال فخرالدینی در محوطه جریمه به جاسم کرار رسید که ضربه سر او را وحید طالب‌لو با کمک تیرک افقی دروازه‌ مهار کرد و مانع گل شدن توپ شد.

استقلال در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بهتر از نیمه اول بازی کرد و پسران آبی به اولین برد خود در لیگ برتر چهاردهم رسیدند.

حسین زرگر داور مسابقه به محسن ایران‌نژاد، محسن ابراهیمی و رضا خالقی فر از راه آهن و محمدرضا خرسند‌نیا از استقلال کارت زرد نشان داد.

از نکات قابل توجه این مسابقه اینکه با وجود رونمایی از توپ فصل جدید در این بازی با توپ فصل گذشته و لیگ سیزدهم بازی انجام شد.

ترکیب استقلال:
محسن فروزان، خسرو حیدری( از دقیقه 89 یعقوب کریمی)، محمدرضا خرسندنیا، مگوییان، امید ابراهیمی، پژمان نوری( از دقیقه 46 هاشم‌ بیک‌زاده)، جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی ( از دقیقه 66 آندرانیک تیموریان) و محمد قاضی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب راه آهن:
وحید طالب‌لو، سیداحمد موسوی، شیث رضایی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضائیان( از دقیقه 60 علی علیپور)، محمد آبشک( از دقیقه 75 میلاد محمدی)، رضا خالقی‌فر، محمد علیزاده، بهادر عبدی و محمد غلامی( از دقیقه 67 سیدامین منوچهری)
سرمربی: حمید استیلی

سایر نتایج:

تراکتورسازی       2 - 1    فولاد    
صبای قم           2 - 1    ذوب آهن

اخبار ورزشی - فارس

س