ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشتی که بر صورت دروازه بان استقلال نشست!+عکس



اخبار ورزشی - مشتی که بر صورت دروازه بان استقلال نشست!+عکس

مثل اینکه رفتار های حنیف عمران زاده با پسر پژمان نوری، روی رفتار او تاثیر فراوانی گذاشته است. در عکس های زیر می بینید که پسر پژمان چگونه با مشت از خجالت محسن فروزان در می آید. این عکسی است که در یکی از صفحه های استقلالی در اینستاگرام قرار گرفته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
مشت دروازه بان بوسنیایی به صورت داور!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیلی به صورت دروازه بان استقلال (عکس)



اخبار,اخبار ورزشی ,محسن فروزان

 

اخبار ورزشی - سیلی به صورت دروازه بان استقلال (عکس)

بازی با پرسپولیس این بار برای محسن فروزان خوش یمن نبود.

محسن فروزان از تقابل با پرسپولیس یک خاطره ویژه دارد. او که در لیگ یازدهم با پیراهن تراکتورسازی جلوی پرسپولیس قرار گرفته بود و عملکرد خوبی جلوی قرمزها داشت، فصل قبل هم به عنوان دروازه بان گسترش، یکی از دلایل پیروزی تیمش در بازی برگشت مقابل شاگردان علی دایی بود.

فروزان که دیروز اولین دربی اش را تجربه می کرد امیدوار بود که این بار هم جلوی پرسپولیس نتیجه بگیرد. وقتی او در دقیقه 47 با یک سیو زیبا مانع گلزنی محسن بنگر شد، استقلالی ها امیدوار شدند که فروزان در این بازی گل بخور نیست اما او در ادامه بازی روی اشتباهات مدافعان تیمش دو گل خورد تا اولین دربی اش را با باخت پشت سر بگذارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,محسن فروزان

اخبار ورزشی - ورزش 3