ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشتری دست به‌نقد برای سرخابی‌ها


تیم فوتبال پدیده مذاکرات خود را برای جذب چند بازیکن مطرح آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال پدیده برای تقویت خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در تلاش برای جذب آندرانیک تیموریان و یا رضا حقیقی است.

با توجه به صحبت‌های علیرضا مرزبان مبنی بر حضور قطعی یک بازیکن ملی‌پوش در تیم فوتبال پدیده به نظر می‌رسد حضور یکی از این دو بازیکن در تیم فوتبال پدیده حتمی باشد. البته این تیم با مازیار زارع بازیکن ملوان نیز مذاکره کرده است.

همچنین جدایی وحید عسگری، عبدالله مومنی و روح الله باقری از پدیده قطعی شده و این بازیکنان در ادامه فصل نماینده مشهد در لیگ برتر را همراهی نخواهند کرد.

رضا عنایتی نیز با وجود صحبت‌هایی مبنی بر انتقالش به استقلال مطرح شد، به نظر می‌رسد در نیم فصل دوم نیز در کنار پدیده خواهد بود و جدایی او از این تیم بعید به نظر می‌رسد.

یونس شاکری که نیز صحبت‌هایی از رفتن او از پدیده شده بود در نیم فصل دوم نیز در کنار این تیم خواهد ماند.

تیم فوتبال پدیده در حال حاضر با 20 امتیاز از 17 بازی در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
سرخابی ها مشتری ندارند، مزایده لغو شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست کامل خروجی ها و ورودی های پرسپولیس مشخص شد/پرسپولیس مشتری دست به نقد در بازار نقل و انتقالات؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - لیست کامل خروجی ها و ورودی های پرسپولیس مشخص شد

قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی لیست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به ان اضافه خواهند شد.

عصر امروز علیرضا رحیمی و علی دایی با هم نشستی دو ساعته داشتند که بر اساس آن قرار شد دایی در امر یارگیری با رحیمی همکاری نماید. شهریار تمایلی به ورود به این موضوع نداشت اما رحیمی با اصرار از او خواست با توجه به احترامی که بازیکنان برای او قائل هستند با حضورش در مذاکرات اولیه ، به رحیمی کمک کند . دایی به این شرط پذیرفت که وارد مباحث مالی نشود.


دایی:اینجا پرسپولیس است
در حالی که سامان آقازمانی در لیست خرید دایی قرار ندارد برخی منابع خبری از درگیری دایی و رحیمی بر سر جذب او خبر داده اند. رحیمی امروز این خبر را با خنده به دایی گفت و دایی هم با خنده گفت: اینجا پرسپولیس است. چند روز که بیخبری باشند برخی برایش خبر تولید می کنند.


لیست بدون سپاهانی
بر خلاف خبرهای منتشره ، هیچ یک از بازیکنان سپاهان در لیست خرید علی دایی قرار ندارد. پیش از این خبرهایی مبنی بر جذب عقیلی و حاج صفی و امید ابراهیمی منتشر شده بود که همه این خبرها از سوی منابع موثق تکذیب شده است.همچنین دایی در لیست خود هیچ نامی از سینا عشوری، دقیقی ، رافخایی و... نبرده است . این منبع موثق گفت هر گونه تماس غیر از تماس خود دایی و رحیمی با بازیکنان بی اساس بوده و انها هر بازیکنی را بخواهند شخصا با آنها تماس می گیرند.

لیست 5 نفره خرید شهریار
قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی لیست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به ان اضافه خواهند شد.

رفتنی های پرسپولیس
رضا محمدی دروازه بان دوم پرسپولیس، قاسم دهنوی ، سید صالحی، فرزاد حاتمی، یونس شاکری ( بازیکن قرضی که به پدیده رفته) و هادی نوروزی ( بازیکن قرضی که به نفت تهران رفته بود) از لیست پرسپولیس خارج می شوند.

دوشنبه زمان یارگیری
از فردا قرار شده دایی و رحیمی کار یارگیری را آغاز کنند.آنها با بازیکنان مدنظر خود تماس می گیرند تا برای مذاکره به دفتر باشگاه بروند.نفرات فصل قبل هم باید منتظر تماس این دو باشند.

شروع تمرینات با دو اردو
پرسپولیس دو اردو در اردبیل و رامسر را در برنامه دارد. تمرینات آنها از عصر 17 خرداد در ورزشگاه درفشی فر آغاز می شود.


--------------------------------

 

پرسپولیس مشتری دست به نقد در بازار نقل و انتقالات؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آماده است تا با بازیکنان مورد نظر سرمربی برای عضویت در این تیم مذاکره کند.

 دومین بخش از پول اسپانسر 30 میلیاردی پرسپولیس نقد شد. حالا علیرضا رحیمی که پیش از این 2 میلیارد تومان در اختیار داشت با گرفتن 3.5 میلیارد دیگر تقریبا 30 درصد از بودجه کل فصل این تیم برای خرید بازیکن و تمدید قراردادها را در اختیار دارد.

او که باشگاهش به دلیل مشکلات مالی حساب رسمی ندارد، این پول ها را در اختیار ذی حساب باشگاه قرار داده و حالا می تواند از میان لیست بازیکنانی که در اختیار علی دایی در اختیارش گذاشته هم مذاکره کند و هم بازیکن بگیرد.

البته باید یادش باشد وزیر ورزش از طرف آنها قول داده ته پولی که خرج می کنند باید 18 میلیارد باشد. پولی که 2 میلیارد و 200 میلیون آن مبلغ قرارداد سرمربی یعنی علی دایی است!
اخبار ورزشی - آی اسپورت,خبرآنلاین