ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: همیشه به مارادونا و پله حسادت کردم


فوق‌ستاره خط حمله تیم ملی آرژانتین گفت: من همیشه می‌خواسته‌ام یک روز مانند مارادونا، پله و بکن‌ باوئر لذت بالای سر بردن جام جهانی را احساس کنم.

تسنیم: فوق‌ستاره خط حمله تیم ملی آرژانتین گفت: من همیشه می‌خواسته‌ام یک روز مانند مارادونا، پله و بکن‌ باوئر لذت بالای سر بردن جام جهانی را احساس کنم.

 لیونل مسی اعتراف کرد که همیشه به اسطوره فوتبال کشورش، دیه‌گو مارادونا و همچنین دیگر اساطیر دنیای فوتبال همچون پله و فرانتس بکن‌باوئر به خاطر موفقیت‌هایی که در رده ملی کسب کرده‌اند حسادت می‌کند.

بسیاری معتقدند که مسی راهی طولانی برای رسیدن به جایگاه کسی مانند مارادونا دارد و با وجود تمام افتخاراتش در رده باشگاهی از جمله کسب 4 توپ طلای متوالی و 21 عنوان قهرمانی به همراه بارسلونا باید در رده ملی هم افتخاری کسب کند.

جام جهانی 2014 فرصت بی‌نظیری برای مسی 26 ساله است تا ویترین افتخارات دوران بازیگری خود را با یک عنوان قهرمانی در رده ملی کامل کند.

مسی در گفت‌وگو با شبکه ESPN اظهار داشت: من حسود بودم اما یک حسادت سالم داشتم. من همیشه می‌خواستم که یک روز مانند مارادونا، پله و بکن‌ باوئر لذت بالای سر بردن جام جهانی را احساس کنم. مطمئنم خود آنها هم نمی‌توانند به طور کامل حس قهرمانی در جام جهانی را توصیف کنند. من می‌خواهم قهرمان جهان شوم اما نه برای اینکه نوع نگاه برخی‌ها را نسبت به خودم تغییر دهم یا بزرگی و عظمتی که از آنها حرف زده می‌شود را به دست آورم، بلکه برای اینکه کشورم به هدفی که دارد برسانم و یک عنوان قهرمانی را هم به فهرست افتخاراتم اضافه کنم.

مسی افزود: نسبت به جام‌های جهانی 2006 و 2010 پیشرفت زیادی داشته‌ام. در این مدت اتفاقات خوب و بد زیادی برایم رخ داده که به پیشرفت من از نظر شخصیتی و حرفه‌ای کمک کرده‌اند.

فوق‌ستاره بارسلونا در ادامه گفت که همیشه میل به پیشرفت داشته و به طور مداوم برای ارتقای شخصیت خود تلاش کرده است. او تاکید کرد که به فوتبال‌دوستان سراسر دنیا این اجازه را می‌دهد که خود درباره اینکه چه کسی بهترین بازیکن دنیا است تصمیم بگیرند.

مسی تصریح کرد: من منتقد شماره یک خودم هستم. همیشه خواسته‌ام بهتر باشم و کارهای بیشتری انجام دهم. همیشه خواسته‌ام که منتقد شماره یک خودم باشم و خوب و بد بازی را بپذیرم. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد بازی کردن است. از کودکی از فوتبال بازی کردن لذت می‌بردم و هنوز هم وقتی به زمین فوتبال پا می‌گذارم سعی می‌کنم از بازی‌ام لذت ببرم. همیشه گفته‌ام زمانی که احساس کنم فوتبال دیگر برایم لذتبخش نیست آن را کنار می‌گذارم. فوتبال بازی می‌کنم چون عاشقش هستم و این تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد.

کاپیتان آلبی‌سلسته در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که در جام جهانی بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند. نیمار، اینیستا، ژاوی، رونالدو، ریبری، روبن و ..... بازیکنان بزرگ زیادی هستند که می‌توانم از آنها نام ببرند. می‌گذارم مردم خود درباره بهترین بازیکن رقابت‌ها تصمیم بگیرند.

مسی و یارانش در تیم ملی آرژانتین، در گروه F جام جهانی با تیم‌های ملی ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین رقابت خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
پله و مارادونا نتوانستند، مسی می تواند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی جالب از کودکی مسی، رونالدو، کاکا، نیمار، پله و مارادونا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عکسی جالب از کودکی مسی، رونالدو، کاکا، نیمار، پله و مارادونا

شاید خیلی از فوتبال دوستان می خواهند بدانند ستاره های فوتبال در دوران کودکی چه شکلی بوده اند.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب