ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: ناراحت و عصبانی‌ هستم!


کاپیتان و مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین در نشست خبری پس از دیدار بامداد امروز تیم کشورش مقابل پاراگوئه که با نتیجه تساوی دو به دو به پایان رسید، از ناراحتی و عصبانیتش سخن گفت.

خبرگزاری فارس: بامداد امروز و در ادامه مسابقات مرحله گروهی کوپا آمریکا 2015، دو دیدار برگزار شد. در این دیدار‌ها که از گروهB برگزار می‌شد، دیدار دوم نتیجه‌ای را به همراه داشت که قدری قابل تامل و دور از انتظار بسیاری از هواداران بود. این دیدار که میان آرژانتین (ربته سوم فیفا) و پاراگوئه (رتبه هشتاد و پنجم فیفا) برگزار شد، با نتیجه تساوی دو به دو به پایان رسید.

پس از آن، لیونل مسی مهاجم، کاپیتان و شماره 10 آرژانتین به ناراحتی و عصبانیتش نسبت به نتیجه بازی اشاره کرد.

این ستاره 28 ساله همچنین گفت: ما باید ادامه دهیم، ما باید به اروگوئه بیندیشیم که در روزهای آینده با آن بازی داریم. می‌دانیم که البته می‌توانیم پیروز شویم.

او افزود: در نیمه نخست، کنترل بازی را در دست داشتیم و واقعا به پیروزی و جشن گرفتن می‌اندیشیدیم. فرصت‌هایی را خلق کردیم و به دنبال گلزنی بودیم. اما حریف آن‌قدر حساب شده بازی کرد که توانست روند را تغییر دهد. بازی از این رو به آن رو شده بود. آن‌ها توپ را هم از ما سلب کرده بودند!

مسی که از 12 سال پیش در بارسلونا بازی می‌کند در انتها اظهار داشت: در معادلات‌مان اشتباه کردیم. مدیریت توپ و میدان از دست‌مان در رفته بود.


ویدیو مرتبط :
عصبانی ، خوشحال ، ناراحت _ وحید کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچولو های ناراحت و عصبانی! / عکس


 



کوچولو های ناراحت و عصبانی!