ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی می تواند سرنوشت فینال را تعیین کند


فرانتس بکن باوئر از حضور لیونل مسی ستاره آرژانتینی در برابر تیم ملی کشورش ابراز نگرانی کرده و معتقد است او در یک لحظه می تواند روند بازی را به نفع تیمش تغییر دهد.

بیست چهارده: فرانتس بکن باوئر در ستون هفتگی خود در روزنامه تایمز هندوستان نوشت: اگر به هلند توجه کنید متوجه بازی های درخشانشان می شوید، چرا که با حضور و بازی روان روبن و فان پرسی به خوبی تیمشان را تا جمع ۴ تیم بالا آوردند، ولی آرژانتین با کمک سوپراستار خود توانست آنها را از پبش رو بردارد.

وی در این تحلیل افزود: آرژانتین دفاعی قوی دارد، ژرمن ها برای عبور از این دژ محکم احتیاج به تمرکز دارند، در آن سو آنها از شاه مهره ای به نام مسی بهره می برند که یک لحظه غفلت از او می تواند با ضربه ای هوشمندانه از او همراه شود و سرنوشت بازی را رقم بزند.

در تیم آلمان یک مسی یا نیمار وجود ندارد ولی لو به خوبی هارمونی تیمش را با استفاده از ۶ بازیکن قدرتمند بایرن مونیخ سازمان داده است.

بکن باوئر در پایان نوشت: چیزی که مسلم است، این خواهد بود که آلمان نمی تواند همانند بازی خود برابر برزیل بازی کند و این نتیجه تا پایان در تاریخ ثبت خواهد شد.

بازی دو تیم ملی آرژانتین و آلمان در فینال جام جهانی بیستم، روز یکشنبه ۱۳ جولای برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
آیا خداوند به اجبار سرنوشت انسانها را تعیین می کند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنی که سرنوشت فینال جام جهانی را تعیین کرد+عکس



اخبار,اخبارورزشی, فینال جام جهانی

ماریو گوتزه را می بینید كه در نوجوانی و در سن شانزده سالگی به تیم اول دورتموند راه یافت و زیر نظر یورگن كلوپ تعلیم دید.

 به گزارش  جام نیوز، ماریو گوتزه را می بینید كه در نوجوانی و در سن شانزده سالگی به تیم اول دورتموند راه یافت و زیر نظر یورگن كلوپ تعلیم دید. گوتزه 6 سال بعد و در 22 سالگی در فینال جام جهانی با آرامش خاصی گل زد و كشورش را قهرمان جهان كرد.

 

اخبار,اخبارورزشی, فینال جام جهانی

 

اخبار ورزشی  -  جام  نیوز