ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند


بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی آلمان لیونل مسی را بازیکنی خطرناک توصیف کرد که می‌تواند یک تنه سرنوشت بازی یکشنبه شب را تغییر دهد.

ایسنا: بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی آلمان لیونل مسی را بازیکنی خطرناک توصیف کرد که می‌تواند یک تنه سرنوشت بازی یکشنبه شب را تغییر دهد.

 آلمان و آرژانتین یکشنبه شب برگزار کننده دیدار فینال بیستمین دوره جام جهانی خواهند بود.

فرانتس بکن‌باوئر درباره دیدار نهایی جام جهانی گفت: آرژانتین تیم خطرناکی است. دیدید که برابر هلند چه نمایشی داشتند. هلند در طول مسابقات تیمی برتر بود اما مهاجمان این تیم برابر آرژانتین هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. این اتفاق ممکن است برای آلمان نیز رخ دهد. مدافعان آلمان باید کاملا حواسشان به مسی باشد. او می‌تواند یک تنه بازی را در بیاورد. مسی نابغه است و کوچک‌ترین غفلتی می‌تواند نتیجه‌ نابخشودنی برای آلمان رقم بزند.

قیصر فوتبال آلمان در پایان گفت: آلمان مثل آرژانتین و برزیل بازیکنانی مثل نیمار و مسی ندارد اما به معنای واقعی یک تیم است. تیمی که شش بازیکن بزرگ بایرن‌ مونیخ در آن بازی می‌کنند که از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم است که در برزیل عملکرد خوبی داشتند.

آلمان آخرین بار در جام‌جهانی 2002 به فینال صعود کرد که برابر برزیل با دو گل شکست خورد. آنها در صورت قهرمانی می‌توانند به رکورد چهار قهرمانی ایتالیا برابر شوند.


ویدیو مرتبط :
گلی که سرنوشت بازی را عوض کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گارسیا: پنالتی گرفته نشده سرنوشت بازی را عوض می‌كرد



 

 

گارسیا: پنالتی گرفته نشده سرنوشت بازی را عوض می‌كرد

 

سرمربی تیم فوتبال لوانته اسپانیا مدعی شد پنالتی سالمی که از دید داور بازی برابر بارسلونا پنهان مانده می توانست سرنوشت این دیدار را عوض کند.

به نقل از مارکا اسپانیا، لوئیس گارسیا سرمربی عصبانی و دلخور لوانته پس از شکست دو بر یک تیمش برابر صدرنشین لالیگا گفت: پنالتی گرفته نشده سرنوشت بازی را عوض می‌کرد و داور این دیدار با اینکه در موقعیت خوبی ایستاده بود در کمال شگفتی هیچ واکنشی به خطای واضح آبیدال نشان نداد.

وی تصریح کرد: داور دیدار به طور کامل تحت تاثیر نیوکمپ بود و هر بار که هواداران به خاطر یکی از صحنه‌های بازی سر و صدا می‌کردند آنها را نگاه می کرد و لبخند می‌زد.

گارسیا با اشاره به بیانیه صریح کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: از اینکه این اشتباه پذیرفته شده خوشحالم و از این نظر باید به صراحت کمیت داوران احترام گذاشت اما این مسئله چه سودی برای ما دارد وقتی می‌توانستیم در نیوکمپ به پیروزی برسیم یا لااقل به تساوی راضی باشیم.