ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی مقاومت 90 دقیقه‌ای ایران را شکست/ نمایش تحسین برانگیز شاگردان کی‌روش



اخبار,تیم‌های فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - مسی مقاومت 90 دقیقه‌ای ایران را شکست/ نمایش تحسین برانگیز شاگردان کی‌روش

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین در مرحله گروه رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل درحالی با پیروزی تیم آرژانتین به پایان رسید که بازیکنان ایران در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و درحالی بازی را به حریف خود واگذار کردند که حداقل شایسته مساوی بودند

به گزارش مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین از ساعت 13 (20:30 به وقت تهران) در ورزشگاه مینیرائو شهر بلو هوریزنته به مصاف همدیگر رفته‌اند که این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم آرژانتین به پایان رسید. لیونل مسی در دقیقه 1+90 گل برتری آرژانتین را به ثمر رساند.

در این بازی شاگردان کارلوس کی‌روش خصوصا در نیمه دوم  عملکرد بسیار خوبی داشتند و حتی 3 مرتبه نیز می‌توانستند دروازه آرژانتین را باز کنند اما اشتباه داور بازی و درخشش دروازه‌بان این تیم قدرتمند آمریکای جنوبی مانع از رسیدن ایران به گل برتری شد.
اخبار ورزشی  - مهر

 


ویدیو مرتبط :
حرکت تحسین برانگیز بازیکنان آمریکا در بازی با ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین شکست تاریخ ایران مقابل لبنان / شاهکار کی‌روش و بازیکنان میلیاردی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قصه صعود، باز هم به اما و اگر كشیده می‌شود؟

نخستین شكست تاریخ فوتبال ایران مقابل لبنان به نام كی‌روش

تیم ملی فوتبال ایران متحمل نخستین شكست خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 در گروه A شد.

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 و در گروه A آسیا تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اسپورت سیتی شهر بیروت مهمان لبنان بود و در نهایت با یك گل بازی را به حریف واگذار كرد.

ایران در این بازی با تركیب سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، پژمان نوری، حسین ماهینی، جواد نكونام، محمد نوری، مسعود شجاعی، علی كریمی، كریم انصاری فرد و محمدرضا خلعتبری به میدان رفت و در نیمه نخست بیشتر از لبنان توپ و میدان را در اختیار داشت.

دو موقعیت خوب ایران در این نیمه به وسیله محمد نوری و جواد نكونام از دست رفت اما این تیم لبنان بود كه توانست در دقیقه 27 روی یك ضربه آزاد و با استفاده از اشتباه مدافعان ایران و رحمتی، به وسیله رضا عنتر تك گل این بازی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم ایران كه چیزی برای از دست دادن نداشت، با تعویض‌های كی‌روش هجومی‌تر به بازی ادامه داد و بیشتر سعی داشت با آمدن مهاجمان سرزنی چون محمد غلامی و محمد قاضی روی سانتر‌ها و توپ‌های بلند به نتیجه برسد كه این طور نشد.

روی یكی از این توپ‌های بلند، جواد نكونام می‌توانست زننده گل مساوی برای ایران باشد اما ضربه سر او را مدافعان لبنان از روی خط دروازه برگشت دادند.

این در حالی است كه با تساوی دو تیم مدعی كره جنوبی و ازبكستان، این بهترین فرصت برای ایران بود تا با پیروزی مقابل لبنان خود را به صدر جدول برساند و با كره جنوبی هم‌امتیاز شود.

با این وجود ایران كه تا به حال در تمامی بازی‌های خود در تاریخ، به لبنان نباخته بود، این بار با هدایت كی‌روش بازی را به این تیم واگذار كرد تا قصه صعود ایران به جام جهانی باز هم با اما و اگر همراه باشد.

جدول گروه A

1ـ كره جنوبی، 7 امتیاز (سه بازی)

2ـ ایران، 4 امتیاز (سه بازی)

3ـ قطر، 4 امتیاز، تفاضل 2- (سه بازی)

4ـ لبنان، 4 امتیاز، تفاضل 3- (چهار بازی)

5ـ ازبكستان، 2 امتیاز (سه بازی)

ایسنا