ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: مارادونا الهام‌گر من است


ستاره بارسلونا تاکید کرد که فوتبال برای او همه چیز نیست اما چیزهای زیادی به او بخشیده است. او به ستایش از دیگو آرماندو مارادونا پرداخت و او را الهام گر بزرگ خود در مستطیل سبز دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه خنت آرژانتین، لیونل مسی، ستاره آبی اناری ها در گفت و گویی که با یک روزنامه آرژانتینی داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او در ابتدای صحبت های خود درباره این سوال که دلیل اصلی درخشش او در مستطیل سبز در این یک دهه اخیر چه بوده است، جواب داد: همواره تلاش کرده‌ام تا از فوتبال بازی کردن لذت برم. نمی توانم که آیا این رازی و رمزی داشته است یا نه. همه آنچه که می‌توانم بگویم این است که فوتبال بیشترین لذت را به من می دهد و بیش از هر چیز دیگری از این رشته لذت می‌برم. می‌خواهم به این لذت خود ادامه دهم و تا زمانی که بتوانم به آن ادامه خواهم داد.

مسی توصیه‌ای هم به کودکان داشت و آن این که "به کودکانی که در آغاز راه هستند می‌خواهم بگویم که به فوتبال قبل از هر چیز به عنوان یک بازی نگاه کنند و از آن لذت ببرند. نباید آنها هیچ فشاری را تحمل کنند، بلکه باید مانند دیگر بازی‌های کودکانه‌ای که از آن لذت می برند از فوتبال هم لذت برند".

او درباره تاثیر گذارترین چیزها برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست بزرگ، گفت: تمرین نخستین فاکتور بزرگ برای یک فوتبالیست است. من در طول هفته تمرینات فشرده و خوبی دارم. باید برای حضور در یک دیدار به خوبی خود را آماده کنم و تا تمرین نکنم نمی توانم عملکرد خوبی از خود نشان دهم. البته باید این را هم گفت که گاهی اوقات یک بازیکن خوب تمرین هم می کند و آماده است اما نمی تواند بازی خوبی را به نمایش گذارد چرا که شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. استعداد و هوش هم تاثیر بسیار زیادی در تبدیل شدن یک بازیکن به بازیکن بزرگی دارند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره چگونگی خوابش و آیا این که خواب او هم فوتبالی است، جواب داد: من هم مانند هر انسان دیگری می خوابم. این گونه نیست که در خواب هم تنها فوتبال ببینم. بله! من از فوتبال لذت می برم و علاقه بسیار زیادی به آن دارم اما باید این را هم بگویم که فوتبال همه چیز من نیست.

ستاره آبی اناری ها درباره محبوبیتش گفت: از خداوند بسیار سپاسگذارم که من را در چنین شرایطی قرار داده است. تا زمانی که مردم از دیدن من لذت ببرند به فوتبال بازی کردن ادامه می دهم. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا زندگی طبیعی داشته باشم. من هم مانند هر شخص دیگری دوست دارم که از زندگی خود و اوقات فراغتم لذت برم.

مسی درباره این سوال که آیا فوتبال همه چیز به او داده است، گفت: بله از نظر شغلی و اجتماعی فوتبال همه چیز به من داده است هم چنان که امنیت را هم برای من به وجود آورده است، اما خانواده هم وجود دارد که ربطی به ورزش ندارد و در زندگی انسان بسیار بسیار مهم است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پایان سخنان خود درباره الهام گر خود در فوتبال، گفت: مارادونا الهام گر بزرگ من بوده است و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام.

مسی الان در ژاپن به سر می برد. او دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاهی را از دست داد اما به احتمال خیلی زیاد به دیدار فینال خواهد رسید و می تواند آبی اناری ها را همراهی کند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ مسی و مقایسه مسی و مارادونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طعنه گرودونا به مارادونا : مسی بهترین شماره 10 آرژانتین است



 

 

طعنه گرودونا به مارادونا : مسی بهترین شماره 10 آرژانتین است

 

خولیو گرودونارییس اتحادیه فوتبال آرژانتین در سخنانی كه ' سیلی به مارادونا' تعبیر شد، گفت: ' لیونل مسی' بهترین بازیكن در تاریخ فوتبال آرژانتین تاكنون است كه پیراهن شماره 10 تیم ملی را به تن كرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس ، گرودونا در یك گفت و گوی رادیویی گفت: مسی،ماردونا،خوان رومان ریكلمه و خوان سباستین ورون نسبت به سایر بازیكنانی كه پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را به تن كرده اند یك سروگردن بالاتر ند ولی مسی در میان این گروه، بهترین است.

هفته گذشته مارادونا گفت كه گرودونا را به دلیل ارائه اطلاعات غلط درباره او و متهم كردن او به مصرف مواد مخدر و الكل به دادگاه خواهد كشاند. مارادونا گفت شش سال است كه پاك است .

گرودونا به رادیو گفت: مسی بهترین شماره 10 در تاریخ فوتبال آرژانتین است. مسی ، مارادونا ، ریكلمه و ورون گویی از سیاره ای دیگر آمده اند ولی در میان آنها مسی بهترین شماره 10 است.

مارادونا هفته گذشته رییس 79 ساله اتحادیه فوتبال آرژانتین را ' گاگا' خطاب كرد كه به اسپانیایی به معنی 'پیر خرفت' است. او به گرودونا توصیه كرد در بهترین كلینیك سوئیس برای درمان بستری شود.

گرودونا هم در پاسخ گفت كه همه از مشكلات مارادونا آگاه هستند.

مارادونا از پنج ماه پیش كه آرژانتین در مرحله یك چهارم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها حذف و توسط گرودونا بركنار شد تاكنون نتوانسته است برای خود كاری پیدا كند.