ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: فقط یک گام دیگر مانده


ستاره آلبی‌سلسته با ابراز خوشحالی از صعود این تیم به فینال جام جهانی حضورش در جمع شاگردان سابیا را افتخار آمیز خواند.

تسنیم: ستاره آلبی‌سلسته با ابراز خوشحالی از صعود این تیم به فینال جام جهانی حضورش در جمع شاگردان سابیا را افتخار آمیز خواند.

لیونل مسی پس از پیروزی 4 بر 2  آرژانتین مقابل هلند در ضربات پنالتی و راهیابی به دیدار پایانی جام بیستم با قرار دادن عکسی در صفحه شخصی «اینستاگرام» خود نوشت: واقعاً در رختکن سر از پا نمی‌شناختم. از اینکه جزیی از این تیم آرژانتین هستم، افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: تک‌تک بازیکنان این تیم پدیده هستند و مقابل هلند استثنایی عمل کردند. فوق‌العاده است، ما در فینال جام جهانی هستیم. این موفقیت بزرگی برای مردم آرژانتین است و از آن لذت می‌بریم. تنها یک گام کوچک دیگر باقی مانده است.

شاگردان آلخاندرو سابیا یکشنبه شب آینده در دیدار فینال در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو به مصاف آلمان خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
یک گام مانده تا مرگ...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روسیه: 95 درصد مسیر توافق طی شده / تنها چند گام تا قله باقی مانده





اخبار,اخبارسیاست  خارجی,وزیر خارجه روسیه

نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای: چند متر پایانی سخت ترین هستند. این وضعیت مذاکرات با ایران درباره برنامه هسته ای اش است. روسیه هم اکنون در کنار دیگر اعضای گروه 1+5 در حال بررسی پیشنهادات طرف ایرانی است. کار به اندازه کافی سخت هست و نیازمند تلاش و کار بزرگی است. امروز من نمی توانم درباره آینده صحبت کنم.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت که سیر مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 شبیه کوهنوردی است که تنها چند گام تا قله وجود دارد.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت آر تی روسیه،  "سرگی ریابکوف"  روز پنجشنبه در کنفرانس خبری در شهر اوفای روسیه گفت: 95 درصد از راه مذاکرات هسته ای طی شده است و تنها چند گام باقی مانده که سخت ترین گام ها هستند.

وی افزود: چند متر پایانی سخت ترین هستند. این وضعیت مذاکرات با ایران درباره برنامه هسته ای اش است.

نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 ادامه داد: روسیه هم اکنون در کنار دیگر اعضای گروه 1+5 در حال بررسی پیشنهادات طرف ایرانی است. کار به اندازه کافی سخت هست و نیازمند تلاش و کار بزرگی است. امروز من نمی توانم درباره آینده صحبت کنم.

همزمان یک عضو ارشد در تیم مذاکره کننده ایران در وین گفت که تهران تمایل دارد همه وزیران خارجه 1+5 از جمله سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مراسم اعلام توافق حضور داشته باشند.

سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که دست یابی به توافق نهایی درباره برنامه هسته ای ایران در آینده ای نزدیک امکانپذیر است و او به محل مذاکرات یعنی وین بازخواهد گشت.

وی افزود: به توافق نزدیک شده ایم. توافق، در دسترس است. دستیابی به توافق راه در برابر برداشتن تحریم ها باز می کند.

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  عصر  ایران