ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی ساز جدایی کوک کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مسی ساز جدایی کوک کرد

ستاره آرژانتینی بارسلونا از علاقه خود به بازی در لیگ کشورش خبر داد. او اطمینان دارد که تیمش می تواند با پیروزی برابر میلان از بحران کنونی خارج شود.

لیونل مسی که چند هفته ای است با بارسلونا نتایج خوبی کسب نمی کند از علاقه خود به بازی در آرژانتین خبر داد.

مسی که تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد، گفت: نمی دانم تا چند سال دیگر باید برای بازگشت به آرژانتین صبر کنم اما روزی این اتفاق خواهد افتاد چرا که دوست دارم در لیگ کشورم به میدان بروم. نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار من است اما این اطمینان را دارم که بارسلونا ایستگاه نهایی من نیست.

پس از سه شکست بارسلونا برابر رئال مادرید و میلان رسانه های اسپانیایی از شرایط بد روحی لیونل مسی نوشتند اما خود مسی چنین سخنانی را قبول ندارد:" درست است که ما از این سه شکست تلخ رنج می بریم اما اطمینان داریم که می توانیم بار دیگر توانایی های خود را اثبات کنیم. من ناراحت نیستم و در شرایط روحی بدی قرار ندارم. نمی دانم چرا چنین سخنانی مطرح می شود. باید تمام بازیکنان بارسلونا در روزهای آینده از جان مایه بگذارند تا از شرایط کنونی خارج شوند. دلیل شکست های اخیر را می دانیم اما آن را فاش نخواهیم کرد."

بارسلونا هفته آینده در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف میلانی برود که در دیدار رفت با دو گل به پیروزی رسید. مسی درباره این دیدار حساس که به نوعی حکم مرگ و زندگی را برای او و هم تیمی‌هایش دارد، گفت: امیدوارم که بتوانیم برابر میلان به پیروزی برسیم و خود را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کنیم. آنها ما را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادند، ما هم باید در نوکمپ آنها را شکست دهیم. به خوبی می دانیم که باید با نهایت آمادگی در بازی سه شنبه شب به میدان برویم. بازی بسیار مهمی پیش رو داریم که می تواند ما را از شرایط کنونی خارج کند.

بهترین بازیکن سه سال اخیر فوتبال جهان در ادامه سخنان خود اینگونه درباره تیتو ویلانووا، سرمربی بیمار تیمش صحبت کرد: آنچه برای تیتو و قبل از او برای آبیدال رخ داد در ما تاثیر گذاشت، با این حال نمی توانیم زانوی غم بغل بگیریم. بارسلونا بازیکنان شاخص و خوب زیادی دارد و مطمئنا می تواند خود را از شرایط کنونی خارج کند.

مارادونا چند روز پیش در گفت‌وگو با روزنامه "مارکا" اسپانیا از رویای خود برای کار کردن با لیونل مسی در بارسلونا خبر داد. مسی در واکنش به این خبر گفت: با مارداونا در تیم ملی فوتبال آرژانتین کار کرده ام. روزهای خوبی را با او پشت سرگذاشتم، با این حال امکان پیوستن او به بارسلونا مسئله ای است که به من ربطی ندارد و باید سران باشگاه تصمیم گیرند.

ستاره آرژآنتینی بارسلونا در پایان سخنان خود توانایی کریستیانو رونالدو در بازی هوایی را ستود و گفت: اگر بهترین نباشد مطمئنا یکی از بهترین ها است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کوک ساز رباب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایتی ساز جدایی کوک کرد!



رضا عنایتی, لیگ برتر,تیم راه‌آهن سورینت


عنایتی ساز جدایی کوک کرد!

مهاجم ناراضی صبای قم می‌گوید در صورت پرداخت نشدن مطالباتش تا یکی دو روز آینده به پیشنهاد راه آهنی‌ها جواب مثبت می‌دهد.

به گزارش ایسنا ، رضا عنایتی که عملکرد رضایت‌بخشی در لیگ امسال از خود نشان داده در فصل نقل و انتقالات مورد توجه چند باشگاه بوده است اما این بازیکن در هفته‌های اخیر بارها اعلام کرده که با توجه به شرایط صبا، می‌خواهد در این تیم بماند اما بازیکن کهنه‌کار این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تیم قمی و همچنین پیشنهاد اغوا کننده تیم متمول پایتخت، ساز جدایی کوک کرده است.

عنایتی در گفت‌وگو با  ایسنا درباره پیشنهاد باشگاه راه آهن سورینت به او توضیح داد: راه آهنی‌ها از چند روز پیش پیشنهاد بسیار جدی مطرح کرده‌اند که از لحاظ مالی هم بسیار پیشنهاد خوبی است. به هر حال این باشگاه مشکلی از لحاظ مالی ندارد. امیدوارم اگر به این تیم پیوستم اتفاق‌های خوبی بیفتد اما اگر نشد، ناراحت نشوند چون دنیای حرفه‌ای است و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

وی افزود: اگر صبا به تعهداتش عمل نکند، ظرف دو سه روز آینده تصمیمم را می‌گیرم و با توجه به شرایط راه آهن و اینکه تیم تهرانی است، از صبا جدا می‌شوم. من از مدیریت باشگاه در طی فصل قول گرفته بودم که شرایط به این شکل پیش نرود اما در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی‌ها به هم ریخته و من هم توقع نداشتم باشگاه سر قولش نماند.

عنایتی در حالی در آستانه پیوستن به راه‌آهن سورینت قرار دارد که دو بازیکن خارجی در پست‌ هافبک نیز در روزهای گذشته در تمرین این تیم شرکت کرده و تست داده‌اند.
/ایسنا