ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی رکورد گلزنی در ال‌کلاسیکو را شکست



اخبار,اخبار ورزشی ,لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - مسی رکورد گلزنی در ال‌کلاسیکو را شکست

لیونل مسی با هت تریک در برنابئو، شمار گلهای خود در تاریخ ال کلاسیکو ها را به عدد 21 رساند تا برترین گلزن این بازی بزرگ در تاریخ شود.

 بارسلونا شب گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر 3 رئال مادرید را شکست دهد. در این دیدار لیونل مسی موفق شد رکورد گلزنی هوگو سانچس در لیگ را بشکند اما مهم تر از آن او موفق شد رکورد چندین ساله آلفردو دی‌استفانو مهاجم سال های دور رئال مادرید را بشکند و اکنون با 21 گل زده برتری گلزنی این بازی لقب گیرد. او 2 گل از گل های شب گذشته خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رئال مادرید کرد.

بازیکن آرژانتینی بعد از 26 مسابقه، از آلفردو دی استفانو که 18 گل در 30 مسابقه میان رئال مادرید و بارسلونا به ثمر رسانده بود، عبور کرد. سومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو ها رائول گونزالس با 15 گل است، کسی که یک گل بیشتر از فرانسیسکو خنتو (14) به ثمر رسانده است.

در عین حال، هت تریک لیونل مسی به این معنی بود که او در لیست برترین گلزنان تاریخ لالیگا نیز با 235 گل از هوگو سانچز پیشی گرفت و به رکورد 251 گل تلمو زارا نزدیک تر شد. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مسی رکورد گلزنی لالیگا را شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی رکورد گلزنی تاریخ اسپانیا را شکست



اخبار,اخبار ورزشی, رقابتهای لالیگا


اخبار ورزشی - لیونل مسی رکورد گلزنی تاریخ اسپانیا را شکست

ستاره آرژانتینی بارسا با دو گلی که در پیروزی 6 بر صفر بارسا مقابل رایووایکانو به ثمر رساند رکورد بیشترین تعداد گل با یک تیم اسپانیایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، لیونل مسی با دو گلی که در دیدار مقابل رایووایکانو به ثمر رساند تعداد گل های خود با پیراهن بارسلونا را به عدد 337 رساند و با عبور از رکورد "تلمو زارا" اکنون تنها بازیکنی است که با یک تیم اسپانیایی بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است.

مسی اکنون تنها 5 گل با رکورد 369 گل آلکانتارا برای بارسلونا فاصله دارد. مسی با این دو گل اکنون رکورد 227 گل آلفردو دی استفانو در رقابتهای لالیگا را رد کرده است و با رکورد 228 گل رائول گونزالس در تاریخ رقابتهای لالیگا برابری کرده است.

این ستاره آرژانتینی همچنین با 10 گل و 8 پاس گلی که در سال 2014 میلادی به نام خود ثبت کرده است بهترین آمار (بیشترین گل و پاس گل) را در بین 5 لیگ برتر اروپایی در سال 2014 دارد.
اخبار ورزشی - مهر