ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: دوست دارم روزی به آرژانتین بازگردم


مهاجم بارسلونا دوست دارد روزی در تیم آرژانتینی بازی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از از موندو دیپورتیوو، لیونل مسی در مصاحبه El planeta urbano درباره ریورپلاته، آینده‌اش و کوپا آمه‌ریکا صحبت کرد.

مهاجم بارسلونا از عملکرد ریورپلاته تمجید کرد و در ادامه گفت: به این تیم احترام می‌گذارم. دوست دارم روزی به آرژانتین برگردم و به باشگاه نیوولز اولدبویز بروم.

او پس از فتح تمامی عناوین به همراه بارسلونا، در رویا فتح کوپا آمه‌ریکای 100 ساله است. مسی در این مورد هم گفت: پس از این که دو بار به فتح جام نزدیک شدیم، این بار دوباره از این موقعیت استفاده خواهیم کرد. بهترین بازی‌های خود را برای فتح کوپا به نمایش خواهیم گذاشت. این رویای همه اعضای تیم است.

مهاجم آبی‌اناری‌ها درباره این که او را بهترین بازیکن جهان عنوان می‌کنند نیز اظها‌ر کرد: به آن فکر نمی‌کنم. حرف‌های خوبی که درباره‌ام زده می‌شود، مرا خوشحال می‌کند اما تمرکزم لذت بردن از چیزی است که دوست دارم. فو‌تبا‌ل بازی کردن و تلاش برای بهتر شدن مرا خیلی خوشحال می‌کند. ادامه دادن و یادگیری چیزهای جدید هم همینطور است.


ویدیو مرتبط :
دموی آلبوم جدید گروه 7 به نام دوست دارم به روزی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی: آرژانتین نیمه دوم را دوست دارم


ستاره گلزن تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: در قسمت دوم بازی ریتم عالی داشتم، من آرژانتین نیمه دوم را دوست دارم.

خبرگزاری فارس: لیونل مسی بازیکن تاثیرگذار و کلیدی آرژانتین تصریح کرد: شکست دادن جامائیکا با چندین گل کار سختی نبود اما دلیلی برای این موضوع وجود نداشت، علت انتقاد کارشناسان و مردم را متوجه نمی شوم، نمی دانم چرا باید حتما با 5 گل به پیروزی برسیم، این یک موفقیت خوب بود و آرژانتین یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشت.

مسی ادامه داد: در نیمه نخست فرصتهای زیادی را از دست دادیم و من هم قبول دارم که آرژانتین می تواند خیلی بهتر از اینها باشد اما در ابتدای راه هستیم و مشکلی بر سر راه خود نمی بینیم. دلیلی ندارد نگران چیزی باشیم.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با کسب 7 امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه دوم راهی مرحله بعدی شده است.