ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: به سختی قهرمان جام حذفی شدیم


ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش به زحمت و با تحمل فشار زیاد موفق به کسب به فتح کوپا‌دل‌ری شده است.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی که شب گذشته (یکشنبه) هر دو گل پیروزی 2 بر صفر بارسلونا برابر سویا در فینال جام حذفی اسپانیا را ساخت تا تیمش از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند، درباره تازه‌ترین جامی که به ویترین افتخارات آبی‌و‌اناری‌ها اضافه شده، اعتراف کرد که کاتالان‌ها با زحمت فراوان موفق به کسب این جام شده‌اند.

بارسا در شرایطی قهرمان شد که از دقیقه 36 بازی، 10 نفره بازی کرد و در اوایل نیمه دوم هم یکی از سه ضلع مثلث هجومی‌اش، لوئیز سوارز را به دلیل مصدومیت از دست داد.

مسی که برای دومین فصل متوالی موفق به کسب همه جام‌های داخلی اسپانیا شد،‌ در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: سخت جنگیدیم و تحت فشار قرار گرفتیم اما در نهایت در نهایت همگی در کنار هم قهرمان شدیم. اول قهرمان لیگ شدیم و حالا قهرمان جام حذفی هستیم.

جام حذفی اسپانیا چهارمین جامی است که بارسلونا در این فصل پس از قهرمانی در سوپرجام اروپا، جام‌باشگاه‌های جهان و لالیگا کسب کرد.


ویدیو مرتبط :
وولفسبورگ قهرمان جام حذفی آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پله: با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم ؛ درخشش در بارسا کار سختی نیست



 

 

اسطوره فوتبال , پله

 

اسطوره فوتبال جهان گفت: «با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، پله ستاره بی‌چون و چرای فوتبال جهان با رکوردهای با ارزش در فوتبال حرفه‌ای بار دیگر خطاب به لیونل مسی لب به سخن گشود و این بار به آمار و ارقام روی آورد.

وی تصریح کرد: «وقتی یک بازیکن بزرگ است، نمی‌شود پشت تریبون رفت و او را بازیکنی کوچک نامید، من قصد توجیه یا تخریب کسی را ندارم اما وقتی خود او مرا پایین‌تر از خودش توصیف می‌کند ناراحت می‌شوم، او حق ندارد این‌گونه درباره پیشکسوتان فوتبال حرف بزند.»

اظهارات پله در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های برزیل جو سنگینی را به راه انداخته و وکیل مسی بارها تاکید کرده که سخنان منتشر شده از قول موکلش در رسانه‌های برزیل کذب محض است.

پله ادامه داد: «مسی هر وقت سه بار در جام جهانی به قهرمانی رسید و مردم کشورش دوستش داشتند بیاید تا با هم حرف بزنیم. درخشش در بارسلونا در حد مسی برای یک بازیکن معمولی هم امکان پذیر است اما درخشش مسی در تیم ملی آرژانتین کاری است که او بلد نیست.»

پله افزود: «رکوردها برای شکستن هستند و قرار نیست رکورد من برای ابد دست نخورده باقی بماند اما از مسی می‌خواهم پیش قدم شود و برای فوتبال کشورش کاری بکند. مرد سال فوتبال جهان شدن تنها به خاطر درخشش در یک باشگاه و همزمان هو شدن توسط مردم کشورش برای مسی هیچ افتخاری نیست.»

پله اظهار داشت: «مردم از من می‌پرسند که آیا زمان تولد یک پله دیگر فرا نرسیده و من به آن‌ها می‌گویم که هرگز! خبری از پله‌ای دیگر نیست. از لحاظ تاکتیکی هم می‌شود بحث کرد، مسی 24 سال سن دارد و من 71 سال، با این حال در بدبینانه‌ترین حالت با هم در یک سطح هستیم. باشد من قبول دارم مسی یک بازیکن بزرگ در لباس بارسلونا است اما اگر راست می‌گوید لباسش را تغییر دهد، او اگر بارسلونا را نداشته باشد در لباس آرژانتین همین چیزی است که می‌توانید تماشایش کنید. آیا مسی صدای مردم کشورش را می‌شنود؟»