ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی به بازی اول کوپا آمه‌ریکا نمی‌رسد


کاپیتان تیم ملی آرژانتین قادر به همراه آلبی‌سلسته در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا نیست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس اسپانیا، لیونل مسی مهاجم بارسلونا در بازی بامداد فردا (سه‌شنبه) تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در گروه چهارم رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2016 حضور نخواهد داشت اما جزو نیمکت‌نشینان آلبی‌سلسته خواهد بود.

مسی در حال حاضر روند ریکاوری مصدومیتی را که یک هفته پیش در بازی دوستانه آرژانتین برابر هندوراس دچارش شد، سپری می‌کند اما طبق ادعای آس شرایط او هنوز به گونه‌ای نیست که بتواند در ترکیب اصلی آلبی‌سلسته به میدان برود.

در همین حال سایت ESPN با استناد به گفته‌های منابع نزدیک به مسی، اعلام کرده که تمرینات مسی پس از ورودش به آمریکا محدود به دو جلسه تمرینی سبک بدون توپ بوده که تمرین دوم حتی از اولی هم سبک‌تر بوده است.

مسی روز جمعه به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شد چرا که پیش از آن درگیر جلسه رسیدگی به اتهامش برای فرار از پرداخت مالیات بود.

خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین روز جمعه اعلام کرد در صورتی که مسی نتواند برابر شیلی به میدان برود، به جای او نیکلاس گایتان، هافبک بنفیکا را به میدان خواهد فرستاد.

تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی از ساعت 6:30 صبح فردا در شهر سانتا کلارای کالیفرنیا به مصاف هم می‌روند.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن طنز:گم شدن مسی در فینال کوپا آمه ریکا .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام لیونل مسی برای هواداران پس از ناکامی در فینال کوپا آمه ریکا



اخبار,اخبارورزشی,مسی

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین سرانجام سکوت خود را شکست و به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد.

لیونل مسی نتوانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در رقابتهای کوپا آمه ریکا را به دست آورد تا یکبار دیگر مردم کشورش به انتقاد از او بپردازند و از تفاوت مسی بارسلونا با مسی آرژانتین سخن به میان آورند.

هرچند مسی این بار عملکرد خوبی با تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا داشت و به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت هم انتخاب شد اما انتظارات از او بسیار بالا است و چون آرژانتین نتوانست در دیدار نهایی شیلی را شکست بدهد انگشت اتهام به سوی مسی است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک نوشت: هیچ چیز دردناک تر از این نیست که به دیدار فینال برسی و بازی را واگذار کنی. می خواهم از همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر کنم.

 

گزارش‌های تأیید نشده در اسپانیا حاکی از آن است که مسی در پایان بازی فینال کوپا آمه‌ریکا زمانی که به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، حاضر به دریافت جایزه خود نشده است.

 

تلخی خاطره شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا برای مهاجم 28 ساله بارسلونا با حمله برخی از تماشاگران به اعضای خانواده‌اش که در ورزشگاه حضور داشتند دو چندان شد، ضمن اینکه گروهی از رسانه‌های آرژانتینی، سهم مسی را در ناکامی‌های اخیر آلبی‌سلسته زیاد می‌دانند.

اخبار ورزشی - جام نیوز