ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: بایرن از هر لحاظ بهتر از ما بود



مسی: بایرن از هر لحاظ بهتر از ما بود

ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که بایرن‌مونیخ از هر لحاظ بهتر از بارسلونا عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی پس از شکست 4 بر صفر تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شدت از شاگردان هاینکس تمجید کرد و گفت: بایرن نشان داد که تیم قوی‌تری است. آنها از هر لحاظ بهتر از ما بودند. در زمین مسابقه دیدیم که کدام تیم بهتر است.

وی ادامه داد: نمی‌توانستم نتیجه را تغییر دهم؛ این مایه تأسف است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا اظهار داشت: مسابقه بسیار سختی در نیوکمپ خواهیم داشت و باید شکست 4 بر صفر را جبران کنیم. باید برای این کار به زمین برویم. آنها تیم بسیار خوبی هستند اما ما تلاش می‌کنیم تا نتیجه را تغییر دهیم.

وی افزود: احساس می‌کردم مصدومیتم برطرف شده و برای بازی کردن آماده هستم.

مسی خاطرنشان کرد: بار دیگر خودمان را آماده می‌کنیم. 4 بازی دیگر برای پایان فصل در لیگ پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم نتیجه را جبران کنیم. اگر نتوانیم این کار انجام دهیم باید به فکر سال بعد باشیم./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
علم بهتر است یا ثروت؟! مسی بهتر است یا رونالدو؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روبن‌: بایرن در آینده باز هم بهتر بازی می‌كند



 

 

روبن‌: بایرن در آینده باز هم بهتر بازی می‌كند

 

ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت: می‌توانیم در آینده بازهم بازی بهتری نسبت به پیروزی پرگل مقابل هوفن‌هایم نشان دهیم.

آرین روبن گفت : بدیهی است از نتیجه راضی هستم. ولی این شرایط بازهم می‌تواند بهبود یابد. مقابل هوفن‌هایم بازی ما خیلی خوب بود.

ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ افزود: نه فقط من و فرانک ریبری که کل تیم در بازی با هوفن‌هایمی‌ها بازی فوق‌العاده‌ای نشان داد. در حالیکه هفته قبل در بازی با کلن به این خوبی ظاهر نشدیم. بازی خود را تصحیح کردیم و به حد فعلی رسیدیم.

تیم باواریی با این نتیجه 39 امتیازی شد و پس از بروسیادورتموند (52 امتیاز) و بایرلورکوزن(42 امتیاز) در رده سوم ایستاد.