ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی : بازی برده را برای خودمان زجرآور کردیم



اخبار,اخبار ورزشی,مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا که در بازی بامداد امروز سوپرکاپ اروپا دو گل زیبا از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، در پایان بازی گفت: ما خیلی خوب شروع کردیم، اختلاف قابل توجهی ایجاد کردیم، سپس آرام شدیم و دیداری که عملاً پیروز آن بودیم پیچیده شد. ما دراین مسابقه هر کاری انجام دادیم اما آرام شدیم و در نهایت در دیداری که پیروز شده بودیم سختی و زجر کشیدیم. ما گل آنها را جبران کردیم و همه کار کردیم، توپ های زیادی داشتیم و گلزنی کردیم.مهمترین چیز این بود که فصل را با فتح سوپرکاپ اروپا خوب شروع کنیم، حالا یک عنوان مهم دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو داریم. این جام هزینه زیادی داشته و ما به فتح آن اهمیت می دهیم.

آیا بارسا می تواند فاتح شش گانه باشد؟ مسی در جواب این سوال گفت: باید گام به گام پیش برویم. ما ابتدا به بیلبائو فکر می کنیم و بعد از آن لیگ را آغاز خواهیم کرد.

و در پایان نظر لئو درباره بازی و گل حیاتی پدرو : «به خاطر تمام تلاش هایش که برای باشگاه انجام داده است، شایسته این گل بود. نمی دانم چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد، این تصمیمی است که باید خودش بگیرد اما هر کاری که انجام دهد، شایستگی اش را دارد.»

اخبار ورزشی - AS


ویدیو مرتبط :
هنرمندان در برزیل:ما خودمان 10 میلیون تومان خرید کردیم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورحیدری: از سر شکم سیری فوتبال بازی کردیم و حالا حسرت می خوریم / این بلا را خودمان سر خودمان آوردیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

سرپرست تیم استقلال گفت: «الان راه چاره این است که بدون در نظر گرفتن شرایط جدولی، تنها و تنها به این فکر باشیم که این سه بازی باقی مانده را ببریم.»

به گزارش اسپورت تی وی، منصور پورحیدری که این روزها بیشتر از گذشته در تمرینات تیم استقلال حضور می یابد و حتی گفته می شود که شاید در یکی دو هفته آخر خودش به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال بنشیند، در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: «فعلا ابتکار عمل دست ما نیست.

 

ما باید بازی های خودمان را ببریم و در انتظار لغزش حریف باشیم. البته نباید ناراحت باشیم چون این بلا را خودمان سر خودمان آوردیم. با اختلافات بالای امتیاز پیشتازی می کردیم و ناشکر بودیم. از سر شکم سیری فوتبال بازی می کردیم و یکی بعد از دیگری امتیازات از دست می دادیم. در حالی که با چشم خود می دیدیم که حریف چطور امتیاز جمع آوری می کند، حال هم باید بنشینیم و حسرت روزهای گذشته را بخوریم.»

پورحیدری که از شرایط موجود این تیم چندان رضایت ندارد، ادامه داد: «به نظرم الان راه چاره این است که بدون در نظر گرفتن شرایط جدولی، تنها و تنها به این فکر باشیم که این سه بازی باقی مانده را ببریم. اگر این سه بازی را بردیم و قسمت مان بود که قهرمان می شویم. اگر هم قسمت ما قهرمانی نبود، لااقل لیگ را با سربلندی و عزت به پایان رسانده ایم.»