ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسلمان پرسپولیسی می‌شود


پس از رایزنی های زیاد سرانجام مدیران ذوب رضایت دادند که رضایتنامه محسن مسلمان را صادر کنند و از همین حالا می توان او را قرمز پوش دانست.

ورزش سه: سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن که خارج از ایران به سر می برد، به پرسپولیسی ها قول مساعد داد که رضایتنامه مسلمان را برای حضور در پرسپولیس صادر کنند.

گفتنی است مسلمان که نیم فصل گذشته تنها برای یک نیم فصل به فولاد خوزستان پیوست. پس از رایزنی های مسوولین پرسپولیس با سعید آذری سرانجام سرانجام راهی تهران خواهد شد تا با تیم پرسپولیس برای فصل آینده قرارداد ببندد.


ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیسی راجب ارزش مالی استقلال و پرسپولیس (اگر پرسپولیسی هستی دنبال کن) و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن مسلمان پرسپولیسی شد



محسن مسلمان درپرسپولیس,تیم ملی,تیم فوتبال ذوب‌آهن

با امضای قرارداد در هتل تیم ملی/محسن مسلمان پرسپولیسی شد

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.

به گزارش فارس، پس از حرف و حدیث‌های فراوان و پیشنهادهایی که به محسن مسلمان هافبک ملی‌پوش ذوب‌آهن داده شد بالاخره این بازیکن پس از توافق مسولان باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن به جمع قرمزپوشان پیوست.

گفتنی است مسلمان قرارداد خود را در هتل محل اقامت ملی‌پوشان با پرسپولیسی‌ها امضا کرد.

/فارس