ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسلمان و مصاحبه ای که تکذیب شد


در شماره امروز روزنامه گل مصاحبه ای از محسن مسلمان منتشر شده است كه خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته است.

طرفداری: در شماره امروز روزنامه گل مصاحبه ای از محسن مسلمان منتشر شده است كه خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته است. پیش از آمدن این بازیكن به جمع شاگردان علی دایی، حرف و حدیث های زیادی در خصوص استقلالی بودن او و مادرش شنیده می شد و حتی گفته می شد كه مادرش نمی گذارد او به پرسپولیس منتقل شود.

ولی سرانجام مسلمان به صورت قرضی به مدت یک نیم فصل به پرسپولیس پیوست و به یمن بازی های نسبتا خوبش جایگاه قابل قبولی در بین هواداران پیدا كرد. اما آنچه امروز باعث نگرانی و انتقادات شدید هواداران پرسپولیس شده است، مصاحبه جنجالی وی با روزنامه گل است كه در آن گفته كه در صورت حضور منصوریان روی نیمكت آبی ها، حاضر بوده در ازای هزار تومان به استقلال برود.

البته جنجال او به اینجا ختم نمی شود بلكه او در بخش دیگری از مصاحبه اش به مصدومیت ساختگی اش در پایان فصل اشاره می كند. ماجرا به زمانی برمی گردد كه مسلمان پس از اینكه متوجه می شود كه از لیست كی روش خط خورده است، مصدومیت را بهانه می كند و می گوید به خاطر مصدومیتش جام جهانی را از دست داده است.

اما واكنش مسلمان پس از سیل انتقادات هواداران اینچنین است كه در زیر می بینید:

مسلمان و مصاحبه ای که تکذیب شد

مسلمان و مصاحبه ای که تکذیب شد


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب مصاحبه جنجالی تهیه‌کننده «هوملند»‌




اخبار فرهنگی - تکذیب مصاحبه جنجالی تهیه‌کننده «هوملند»‌

هوارد گوردون در صفحه شخصی خود در توئیتر مصاحبه اخیر نسب داده شده به خود را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در چند روز اخیر انتشار مصاحبه‌ای با هوارد گوردون تهیه‌کننده سریال‌های پربیننده «هوملند»‌و «24» در هفته‌نامه پنجره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ایران داشته است.

 

اخبار,هوملند,مصاحبه تهیه کننده هوملند

 

نکته عجیب در این مصاحبه اظهارات بی‌پرده گوردون درباره مسائل مختلف از جمله مذاکره مقامات ایرانی با تهیه‌کنندگان فیلم «آرگو»، دلایل اعطای جایزه اسکار به «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی و ... است.

نامتعارف بودن بسیاری از اظهارات منتسب به گوردون تعدادی از رسانه‌های داخلی را بر آن داشت که از راه‌های مختلف از صحت و سقم این گفت‌و‌گو مطلع شوند.

در نهایت خود گوردون وارد عمل شد و 20 ژانویه در صفحه شخصی خود در توئیتر بدون اشاره به نام نشریه خاص مصاحبه اخیر منتسب به خود را تکذیب کرد. او نوشته است: «مصاحبه اخیر که به من نسبت داده شده جعلی است. من هیچ‌وقت با این نشریه گفت‌و‌گو نکرده‌ام.»  

اخبار فر هنگی - خبرآنلاین