ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسلمان در لیست نهایی کی‌روش نبود!


دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی از قبل به ما قول همکاری داده بودند اما اگر موضوع دیگری مدنظر آنهاست به فدراسیون بیایند تا با من و کفاشیان صحبت کنند.

خبرگزاری فارس: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی از قبل به ما قول همکاری داده بودند اما اگر موضوع دیگری مدنظر آنهاست به فدراسیون بیایند تا با من و کفاشیان صحبت کنند.

مهدی محمدنبی در خصوص اعزام سایر بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: برنامه ریزی ما از همان ابتدا، حضور بازیکنان باشگاه های آسیایی در اردوی تیم ملی بود، اما این باشگاه ها چون درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند، این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: در حال جاضر جمع بندی به این گونه است که لک و انصاری فرد از تراکتورسازی، رحمانی، جماعتی و مکانی از فولاد به همراه بیراوند، دروازه بان نفت صبح فردا عازم آفریقای جنوبی شوند و 4 بازیکن استقلال به همراه مجید صالح دوشنبه به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

نبی گفت: قرار است خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و جلسه ای را با او در خصوص چگونگی اعزام بازیکنان سپاهان به اردوی آفریقای جنوبی داشته باشیم.

وی در مورد عدم همکاری احتمالی باشگاه استقلال با تیم ملی تاکید کرد: در این خصوص خود باشگاه استقلال می داند اما تصمیم فدراسیون این است که دوشنبه آینده بازیکنان استقلال راهی ژوهانسبورگ شوند. من هم بعید می دانم فتح الله زاده در خصوص عدم همکاری با تیم ملی حرفی را زده باشد. فتح الله زاده و قلعه نویی از قبل به ما قول همکاری داده بودند اما اگر موضوع دیگری مدنظر آنهاست به فدراسیون بیایند تا با من و کفاشیان صحبت کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پژمان منتظری و جواد نکونام گفت: نکونام طی هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه می شود اما منتظری به خاطر عدم موافقت سرمربی تیم ام صلال نمی تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود و این در حالی است باشگاه ام صلال و فدراسیون فوتبال قطر پیش از این موافقت خود را اعلام کرده بودند.

وی در مورد عدم حضور مسلمان در اردو تصریح کرد: در لیست نهایی که کی روش به ما داد، اسم او نبود.

نبی از جلسه با ستاد جام جهانی در وزارت ورزش در روز یکشنبه آینده خبر داد و گفت: این ستاد هر دو هفته یک بار با حضور مسئولان کمیته های امنیت، فرهنگی، کنسولی، فنی و روابط عمومی تشکیل می شود و بحث های مختلفی در این ستاد مطرح می شود که یکی از آنها بحث تیم ملی و اردوهاست و گزارش هایی که من باید در این جلسه بدهم تا اعضا تصمیم گیری کنند.

وی افزود: بخشی از تعهدات مالی به اردوهای اتریش و برزیل انجام شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. اینکه من در تهران ماندم به خاطر رفع و رجوع این اقدامات و کارها بود تا کارهای مربوط به اردوهای اتریش و برزیل روی زمین نماند.


ویدیو مرتبط :
رسوایی نهایی مسلمان موحد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست نهایی کی روش برای جام ملت ها اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - لیست نهایی کی روش برای جام ملت ها اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم ملی ایران برای رقابت های جام ملت های آسیا مشخص شد. .

به گزارش تابناک، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نام 21 بازیکن را برای حضور در رقابت‌های جام ملتهای آسیا اعلام کرد.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی به این شرح است:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا حقیقی، محسن فروزان، علیرضا بیرانوند

مدافعان: هاشم بیک‌زاده، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی

بازیکنان میانی: وحید امیری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی

مهاجمان: اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، خسرو حیدری، کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون

نام دو بازیکن در آینده اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بعد از اعلام این فهرست، گفت: در مقطع کنونی که ما عازم جام ملت های آسیا هستیم و بعد از به اتمام رسیدن اردوی افریقای جنوبی می خواهم مراتب قدررانی خود را از تک تک بازیکنان ابراز کنم که در این اردو انگیزه ، روحیه و رفتار حرفه ای از خود نشان دادند و مطمئن هستم بازیکنانی که نام آنها در این لیست نیست در آینده نزدیک فرصتی دوباره خواهند داشت.

بر این اساس بازیکنان دعوت شده باید ساعت 16 روز جمعه با حضور در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

اخبار ورزشی - تابناک