ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسلمان، عکس‌های قرمزش را پاک کرد!


محسن مسلمان بازیکن پیشین پرسپولیس در اقدامی ناگهانی تمامی عکس های خود که اکثراً با پیراهن قرمز و یا مربوط به باشگاه پرسپولیس بود را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاک کرد!

 
 
 

صبح بخیر: به محض جدی شدن مذاکرات دو باشگاه استقلال و ذوب آهن مبنی بر معاوضه تیموریان و مسلمان و یا انتقال یک طرفه مسلمان به استقلال، محسن مسلمان بازیکن پیشین پرسپولیس در اقدامی ناگهانی تمامی عکس های خود که اکثراً با پیراهن قرمز و یا مربوط به باشگاه پرسپولیس بود را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاک کرد!

این اقدام مسلمان میتوانند نوعی صحه گذاری بر اخبار پیوستنش به استقلال باشد. باید منتظر ماند ودید که این بازیکن جوان چه تصمیمی میگیرد.

مسلمان، عکس های قرمزش را پاک کرد! +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس العمل پسر بچه ای که ماهی قرمزش مرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس



معروفترین مدل فرانسه,عکس معروفترین مدل فرانسه,فا بیان,عکس فا بیان,عکس مدل فرانسوی,عکس های فا بیان

 

معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس

دختر ۲۸ ساله فرانسوی با نام 'فا بیان' که همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت های بزرگ با اوبسته میشد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از مشرق عکسهای این دختر زیبا در مجله ها معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.

همچنین وی با اعتماد به نفس بالا میگوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمیشد میبایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وفت نمی توانستم مسلمان شوم . آرزوی ذوران کودکی من این بود که پرستار شوم، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام./قدس آنلاین