ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسعود اوزیل با دلخوری به آرسنال پیوست



مسعود اوزیل,مسعود اوزیل در تاتنهام

مسعود اوزیل با دلخوری به آرسنال پیوست

ستاره آلمانی رئال مادرید با قراردادی ۵ ساله راهی آرسنال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که مسعود اوزیل به هیچ وجه انتقال به آرسنال را دوست نداشت، در نهایت با قراردادی 50 میلیون یورویی از رئال مادرید راهی این تیم لندنی شد.

قرار است او در مونیخ تحت آزمایش‌های پزشکی قرار بگیرد تا قرارداد پنج ساله‌اش را به شکل رسمی با توپچی‌ها منعقد کند. باشگاه رئال مادرید قصد داشت اوزیل را به فروش برساند تا بتواند مبلغی از هزینه خرید 100 میلیون یورویی گرت بیل را پوشش دهد ولی اوزیل و پدرش که مدیر برنامه‌های وی نیز هست به هیچ وجه راضی به این انتقال نبودند.

به نظر می‌رسد این بازیکن آلمانی در نهایت به این نتیجه رسیده که آینده‌اش در ترکیب رئال روشن نیست و بهتر است راهی لیگ برتر انگلیس شود.

اوزیل علاوه بر اینکه رکورد نقل و انتقال‌های آرسنال را شکست، به گران‌ترین بازیکنی بدل شد که توسط رئال مادرید فروخته شده است. پیش از او روبینیو با 43 میلیون یورو به منچسترسیتی فروخته شده بود.
گفتنی است دستمزد هفتگی توافق شده برای اوزیل هفته‌ای 150 هزار یورو است./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
مسعود اوزیل در آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسوت اوزیل به آرسنال پیوست


مسوت اوزیل با امضای قراردادی 5 ساله به ارزش 40 میلیون پوند به آرسنال پیوست.

ایسنا: مسوت اوزیل با امضای قراردادی 5 ساله به ارزش 40 میلیون پوند به آرسنال پیوست.

آرسنال که در فصل نقل و انتقالات تابستانه نتوانست خرید بزرگی انجام دهد ، در نهایت با مسوت اوزیل هافبک آلمانی رئال‌مادرید به توافق رسید و با این بازیکن قرارداد 5 ساله به ارزش 40 میلیون پوند امضا کرد. اوزیل پس از توافق با باشگاه آرسنال، دومین مرحله معاینات پزشکی خود را نیز با این باشگاه انجام داد. این بازیکن در آرسنال به طور هفتگی 130 هزار پوند دریافت خواهد کرد. به این ترتیب مسوت اوزیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ آرسنال و گرانقیمت ترین بازیکن آلمانی تبدیل شد.

اوزیل در بازی هفته گذشته رئال‌مادرید برابر اتلتیک‌بیلبائو از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد پیروزی تیم سابقش بود.