ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسعود اسماعیل‌پور فینالیست شد



اخبار,اخبار ورزشی ,مسعود اسماعیل‌پور

 

اخبار ورزشی - یک گام تا نخستین طلا
مسعود اسماعیل‌پور فینالیست شد

نماینده وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان راهی دیدار پایانی شد.

در ادامه مسابقات روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در چهار وزن دوم که از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است، مسعود اسماعیل‌پور با پیروزی مقابل حریف قزاق در مرحله نیمه‌نهایی جواز حضور در فینال را کسب کرد.

به نقل از فارس، مسعود اسماعیل‌پور نماینده وزن 61 کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی 6 بر 4 در دور نخست مقابل میکولا بولوتنجوک از اسلواکی، در دور دوم هم با نتیجه 7 بر صفر از سد اینسایخان از مغولستان گذشت و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت.

وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر یک ولادیمیر دوبوف، نایب قهرمان سال گذشته جهان از بلغارستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مقابل آرتاس سانا از قزاقستان به برتری دست یافت و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد. در این وزن 26 کشتی‌گیر حضور دارند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مسعود اسماعیل پور در المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسعود اسماعیل‌پور به نیمه نهایی نرسید



مسعود اسماعیل‌پور به نیمه نهایی نرسید

آزادکار ایران در وزن 60 کیلوگرم با شکست مقابل قهرمان جهان از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

آزادکار ایران در وزن 60 مقابل حریف روس خود روی تشک رفت. اسماعیل‌پور مقابل بسیک کودوخوف از روسیه دارنده‌ی چهار نشان طلای جهان کار بسیار دشواری داشت و در سه تایم (0-4، 1-0، 0-1) باخت.

در وفت نخست کودوخوف در ثانیه‌های پایانی به پاهای اسماعیل‌پور رسید و او را خاک کرد تا این تایم به سود او به پایان برسد. تلاش اسماعیل‌پور در ثانیه‌های پایانی سودی نداشت و خودش روی پل رفت و سه امتیاز دیگر از دست داد.

در وقت دوم اسماعیل‌پور فرصت خوبی داشت تا حریف را از تشک بیرون کند، اما نتوانست. در ادامه اسماعیل‌پور بالاخره به پاهای کودوخف رسید و پس از خاک کردن بارانداز کرد که بارانداز او امتیازی نگرفت اما این وقت را به سود خود پایان داد.

در وقت سوم در حالی که دوکشتی‌گیر با هم از تشک بیرون رفتند، امتیاز به کودوخوف رسید و این وقت را باخت./ورزش3