ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مستند رونالدو به زودی اکران می‌شود


مستند زندگی مهاجم پرتغالی اواسط آبان ماه به نمایش در می‌آید.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، مستند کریستیانو رونالدو که درباره زندگی این بازیکن است،‌ به کارگردانی آنتونی وانک در هجدهم آبان ماه اکران می‌شود.

در این مستند فشرده، 14 ماه از زندگی بازیکن پرتغالی به نمایش درخواهد آمد. فیلمبرداری آن از 14 می سال 2014 در زمان فینال لیگ قهرمان اروپا 2014 لیسبون آغاز شد. یکی از صحنه‌های مستند خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو در فینال لیگ قهرمانان است.

این مستند در چهار کشور اسپانیا، پرتغال، سوئیس و برزیل فیلمبرداری شده است که لحظاتی را از حضور مهاجم ملی‌پوش پرتغالی در جا‌م جها‌نی آفریقای جنوبی و آخرین مراسم توپ طلای اروپا با آن فریاد مشهورش را به نمایش می‌گذارد.

در این مستند کودکی، بیماری پدرش، ر‌قا‌بتش با لیونل مسی نشان داده می‌شود. به جز رونالدو، مادر و برادرش هوگو، فرزندش و خورخه مندس، مدیر برنامه‌هایش نقش مهمی در مستند دارند.

این مستند به طور شفاف و صادقانه به بزرگی رونالدو می‌پردازد. رونالدو هدف خود را از به نمایش گذاشتن چنین مستندی آشنایی دنیا با او عنوان کرد و گفت: می‌خواهم هو‌اد‌ا‌رانم مرا بشناسند. امیدوارم مردم از دیدن آن لذت ببرند چون فیلمی جعلی یا دست کاری شده نیست و کاملا واقعی است.

مستند رونالدو در سینماهای جهان اکران خواهد شد و اولین بار در ومبلی لندن با حضور کریستیانو رونالدو به نمایش درخواهد آمد.


ویدیو مرتبط :
مستند رونالدو-به زودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم مستند از کریس رونالدو، پاییز اکران می‌شود



اخبار,اخبارورزشی ,کریستیانو رونالدو

  فیلمی که در مورد کریستیانو رونالدو ساخته شده است در پائیز اکران خواهد شد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ کمپانی بین المللی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که قصد اکران این فیلم را دارد. این فیلم قرار است که در ماه اکتبر اکران جهانی شود.


ضبط این فیلم که حالتی مستندگونه دارد قریب به یک سال طول کشیده است. کار فیلم گرفتن از رونالدو از ژانویه 2014 و در زمان کسب دومین توپ طلا توسط او آغاز شد.


 اخبار  فرهنگی  - خبر  آنلاین