ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مستطیل سبز باز هم قربانی گرفت


یک بازیکن دیگر در زمین فوتبال دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، باشگاه پراسیکابا برزیل از مرگ بازیکن خود به خاطر سکته قلبی در تمرین تیم خبر داد و اعلام کرد این بازیکن بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد.

اکلینکا، بازیکن این تیم برزیلی، 25 ژانویه به هنگام تمرین کردن با تیمش در سائوپائولو، بیهوش به زمین افتاد. مسئولان تیم خیلی سریع او را به بیمارستان منتقل کردند. هرچند قلب این بازیکن برزیلی زیر تیغ جراحان قرار گرفت و 7 روز در بیمارستان بستری بود اما در نهایت دوام نیاورد و درگذشت تا مستطیل سبز بازهم شاهد قربانی دیگری باشد.

این باشگاه برزیلی اعلام کرد اکلینکا در تست پزشکی باشگاه قبل از شروع تمرینات پیش از فصل شرکت کرد و هیچگونه مشکل قلبی نداشت.


ویدیو مرتبط :
آیا فرهاد مجیدی به مستطیل سبز بر میگردا؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مستطیل سبز بازهم قربانی گرفت


یک بازیکن نیجریه‌ای در دیدار دوستانه تیمش در مالزی بیهوش بر زمین افتاد و جانش را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: مرگ در مستطیل سبز رایج شده و این بسیاری را نگران کرده است. این بار نوبت به یک بازیکن نیجریه‌ای رسید تا در دیداری دوستانه سکته قلبی کند و جان خود را از دست بدهد.

در دیدار دوستانه دو تیم مالزیایی "تی تیم" و "کیلانتان" تنها سه دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که وارمولا اونیا، کاپیتان نیجریه‌ای "تی تیم" بیهوش بر زمین افتاد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

60 دقیقه از بازی نگذشته بود که بلندگوی ورزشگاه مرگ "اونیا" را خبر داد و همین باعث شد تا بازی نیمه کار تعطیل شود.