ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مساعدت لاریجانی برای حل مشکل حق پخش


رییس هیات مدیره باشگاه صبای قم از مساعدت دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: اکبر غمخوار در واکنش به صحبت‌هایی که عنوان شده در زمان مدیریت در باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کرده‌اند تا حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود، به ایسنا گفت: یادم نمی آید چنین نامه‌ای نوشته باشم.

وی افزود: مگر من چه قدرتی دارم که بخواهم نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تغییر دهم؟ ما آن زمان به اتفاق مدیرعامل وقت استقلال جلساتی را با رییس وقت سازمان صدا و سیما برگزار کردیم تا حق پخش تلویزیونی را دریافت کنیم و صحبتی هم در رابطه با عدم پرداخت مطرح نکردیم. چنین صحبت‌هایی که در رابطه با من مطرح می‌شود اتهام است.

غمخوار درباره جلسه روز گذشته با صدا و سیما هم گفت: روز گذشته (دوشنبه) جلسه خوبی برگزار شد و آقای ضرغامی قول دادند تا موضوع حق پخش را در هیات دولت مطرح کرده و این موضوع را حل کنند. مسئولان فدراسیون هم اعلام کردند تا زمانی که پولی به ما پرداخت نشود، اجازه نمی‌دهیم بازی‌ها پخش شود. بعد از آن قرار بر این شد خود آقای ضرغامی از طریق هیات دولت مشکل را حل کنند.

وی ادامه داد: من خودم شب گذشته پس از جلسه با رییس سازمان صدا و سیما با آقای دکتر لاریجانی در این رابطه صحبت کردم و ایشان هم گفتند که مساعدت می‌کنند تا مشکل حق پخش تلویزیونی از طریق مجلس شورای اسلامی حل شود.


ویدیو مرتبط :
آموزش حل مشکل پخش فیلم در آیفون !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه‌ترین خبرها از قهوه تلخ: اول باید مشکل پخش قسمت آخر در اینترنت حل شود



  ,قهوه تلخ,وضعیت قهوه تلخ

 

تازه‌ترین خبرها از قهوه تلخ: اول باید مشکل پخش قسمت آخر در اینترنت حل شود

تهیه کنندگان "قهوه تلخ" به کارگردانی مهران مدیری در نظر دارند ساخت ادامه این مجموعه را دوباره از سر گیرند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، برادران آقا گلیان در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند تا ساخت ادامه این مجموعه که با استقبال مخاطبین در شبکه نمایش خانگی روبرو شده بود را دوباره از سر گیرند.

 

شنیده ها حاکی است آنها باید مشکلات پیش آمده برای نسخه ای از این مجموعه که به طور غیر قانونی وارد بازار شده بود را در ارشاد رفع کنند تا بتوانند ساخت ادامه "قهوه تلخ" را آغاز کنند. هم اکنون برادران آقا گلیان مشغول این کار هستند.

رجبی فروتن؛ رئیس دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت ارشاد، در گفتگویی با خبرگزاری مهر پیش از این عنوان کرد: فقط سه قسمت از سری دوم این مجموعه تهیه و تولید شده است و ما در حال بررسی و ارزیابی آن بودیم که بحث ورود این بخش‌ها به صورت غیرقانونی در شبکه نمایش خانگی مطرح شد. در حال حاضر موضوع شکل حقوقی دارد.

 

وی ادامه می‌دهد: سرمنشا ورود این نسخه هنوز مشخص نیست. باید تهیه‌کننده فیلم در این زمینه که دیگر این اتفاق برای مجموعه "قهوه تلخ" نمی‌افتد تضمین دهند چراکه موضوع این سریال مانند یک فیلم سینمایی نیست که مجوز ساخت داشته و حالا پس از تولید در اداره نظارت برای گرفتن پروانه نمایش مشکل داشته باشد. ارگان‌های دست اندرکار مبارزه با قاچاق فیلم باید به جمع‌بندی برسند و درباره دلایل قاچاق این سریال نظر خود را ارائه دهند. مجوز نشر این مجموعه منوط به برطرف شدن ابهامات پخش غیرقانونی آن است. زیرا چنین اتفاقی باعث می‌شود فضای ناامنی در شبکه نمایش خانگی به وجود آید.

 

البته خشایار الوند نویسنده مجموعه "قهوه تلخ" نیز هم اکنون در "ساخت ایران" با محمد حسین لطیفی همکاری می کند. از طرف دیگر جمع کردن عوامل و بازیگران این مجموعه کار دشواری است./کافه سینما