ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مساریچ تمدید کرد


جلسه سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با مهدی بدرلو برای تمدید قرارداد بدون نتیجه ماند.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را آغاز کردند.

مهدی بدرلو  و مهرداد جماعتی و چند بازیکن دیگر امروز با مسئولان فولاد خوزستان جلسه برگزار کردند که این جلسات بدون نتیجه ماند.

البته مذاکرات بدرلو با مسئولان فولاد تقریبا مثبت بوده و بعید است مشکلی برای تمدید قرارداد وجود داشته باشد. این بازیکن فردا جلسه دیگری با مسئولان تیمش برگزار می‌کند.

البته وضعیت جماعتی کمی متفاوت است. اینطور که باشگاه خبر رسیده در جلسه امروز توافق خاصی صورت نگرفته است. گفته می‌شود جماعتی از یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارد که باید دید مذاکرات طرفین در روزهای آینده به کجا می‌انجامد.

به دنبال اعلام نیاز اسکوچیچ و توافقات اولیه پیش از پایان دور گذشته مسابقات مساریچ با حضور در محل باشگاه فولاد خوزستان و گفت‌وگو با علیرضا اژدری‌زاده، سرپرست باشگاه فولاد خوزستان برای ادامه همکاری به مدت یک سال دیگر به توافق رسید.

این بازیکن اهل کرواسی در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر در اکثر دیدارها برای فولاد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.


ویدیو مرتبط :
تمدید اقامت ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید نمایشگاه مکتب نگارگری تجویدی‌ها



 

 

تمدید نمایشگاه مکتب نگارگری تجویدی‌ها

 

زمان بازدید از نمایشگاه مروری بر چند دهه آثار نگارگری، تذهیب و مینیاتور تجویدی‌ها تا ۱۷ خرداد تمدید شد.


به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این مؤسسه زمان بازدید از نمایشگاه خاندان و شاگردان تجویدی را تا ۱۷ خرداد تمدید کرد.



استقبال علاقمندان و ایجاد فرصت و امکانی به منظور مراجعه بازدیدکنندگانی که تاکنون نتوانسته‌اند از آثار شاخص و منحصربفردی از چند دهه نگارگری، مینیاتور و تذهیب مکتب احیاگر این هنرهای اصیل سنتی در دوران معاصر از نزدیک مشاهده کنند، موجب شده تا این مؤسسه چند روز دیگر این فرصت را در اختیار علاقمندان قرار دهد.



بسیاری از آثار عرضه شده در این نمایشگاه از موزه‌های ملی، هنرهای معاصر و مجموعه‌های شخصی انتخاب و جمع‌آوری شده است..../ خبرگزارى مهر