ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسابقه بزرگ پیام تبریک برای موفقیت های ملی؛ بزرگواران آیا یک بار مسابقه را دیده اید؟



اخبار,اخبارورزشی, ملی پوشان والیبال


 اخبار ورزشی - مسابقه بزرگ پیام تبریک برای موفقیت های ملی؛ بزرگواران آیا یک بار مسابقه را دیده اید؟

پیروزی بزرگ ملی پوشان والیبال بهانه خوبی بود برای سیل پیام های تبریک مقامات رسمی کشوری به والیبالیست ها.

این اولین بار نیست که یک پیروزی بهانه ای است برای ردیف شدن سیل پیام های تبریک مقامات کشوری. این رویه ای است که در 4 سال گذشته به شدت باب شده.

 غیر از موارد استثناء که عالی ترین مقامات کشوری برای افتخارات بزرگ، پیام هایی صادر می کردند، این پیام های دو خطی که از سوی مقامات عالی اداری و قانونگذار کشور صادر می شوند باب شدند.

 پیام هایی که متنی یکسان دارند و خیلی تفاوتی میان موفقیت تیم نوجوانان تکواندو در مسابقات قهرمانی غرب آسیا با پیروزی بزرگ تیم ملی والیبال برابر برزیل هم ندارند.

رقابتی بزرگ آغاز شده میان مسئولان از وزارت ورزش تا مقامات اجرایی کشور. اینکه مقامات عالی اجرایی و قانون گذار کشور هم دوش با مردم قدردان زحمات قهرمانی های ورزشی کشور باشند بی شک افتخاری برای ملی پوشان همه رشته ها محسوب می شود اما اینکه آیا پیروزی بزرگ والیبال باید پیام تبریک داشته باشد یا قهرمانی آسیای تیم جوانان تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا یا قهرمانی تیم ملی شطرنج بانوان در بازی های غرب آسیا؟ این پرسشی است که انتشار پیام های تبریک متوالی این سال های اخیر سبب شده تا به پرسشی بزرگ برای اهالی ورزش بدل شود.

اینکه رئیس جمهور، معاونانش، وزیر ورزش، رئیس شورای تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس شورای اسلامی و معاونانش و دیگر نمایندگان مجلس هر یک به طور جداگانه این موفقیت ها را در قالب پیام هایی دو خطی تبریک می گویند بی شک اقدامی خوشایند است اما آیا بسیاری از این بزرگواران آنچه برایش پیغام داده اند را یکبار از نزدیک دیده اند؟

 آیا قهرمانی نوجوانان تکواندو و کاراته پسران آسیا جایی پخش شده یا اهمیتش این قدر زیاد است که مقامات عالیرتبه کشوری برایش پیغام بدهند. که اگر اینچنین اهمیت بالایی دارد، چرا هیچ گاه بچه های این رشته های مختلف صاحب این شانس نمی شوند تا این مقامات عالیرتبه اجرایی را از نزدیک ببینند و برای شان از درد دل های شان بگویند؟
 
آیا ورزش به همه آنچه حقش از بودجه دولت است می رسد؟ آیا چالش های پیش روی ورزش به درستی کارشناسی می شوند و نهاد قانون گذار به حل این مشکلات می پردازد؟

 بی شک این پیام های تبریک خوشایندند اما حل مشکلات ورزش بیش از این پیام های ساده به ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی را شاد می کند. که اگر این ماراتن صدور پیام تبریک، این چنین بی محابا ادامه داشته باشد، به زودی باید بزرگواران برای مسابقات دوی قهرمانی داخل سالن جنوب شرق آسیا یا قهرمانی کبدی خاورمیانه هم پیام هایی صادر کنند.
 اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پیام تبریک رهبر انقلاب در پی قهرمانی تیم ملی کشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه با خود یا دیگری؛ موفقیت یا رضایت؟


گفتاری خواندنی از استاد مصطفی ملکیان برای آن که از زندگی و بودن تان لذت ببرید و خود را سرزنش نکنید.