ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای; تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به هائیتی باخت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اولین دیدار خود در جام بین قاره ای را تیم ملی هائیتی واگذار کرد.

مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای شامگاه امروز سه شنبه در امارات پیگیری شد و در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم ملی ایران برابر هائیتی تن به شکست 4 بر 2 داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در شرایطی نخستین دیدار خود در این مسابقات را با شکست پشت سرگذاشت که میرشمسی در راس کادر فنی جانشین اوکتاویو شده است. ملی پوشان کشورمان در این بازی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند و برابر تیم قدرتمند هائیتی مغلوب شدند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش‌ها به قهرمانی تیم ملی ایران در فوتبال ساحلی بین‌قاره‌ای



تیم ملی فوتبال ساحلی ایران


واکنش‌ها به قهرمانی تیم ملی ایران در فوتبال ساحلی بین‌قاره‌ای

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای در امارات آن‌قدر شیرین بود که باعث شد رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به ملی‌پوشان ایران تبریک بگویند. همچنین تنی چند از ملی‌پوشان ساحلی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این قهرمانی سخن گفتند.

به گزارش ایسنا  تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 4 به 3 مقابل تیم ملی روسیه قهرمان جام بین قاره‌ای - که در امارات و سواحل خلیج فارس برگزار می‌شد - شد. بر اساس این گزارش گل‌های تیم ایران را محمد احمدزاده در دقایق 1 و 25، مصطفی کیانی در دقیقه 21 و علی نادری در دقیقه 26 به ثمر رساندند. گل‌های تیم روسیه نیز در دقایق 7، 24 و 30 وارد دروازه‌ی تیم ما شدند.

در پایان مسابقات جام بین قاره‌ای تیم ایران مقام قهرمانی را به دست آورد و بعد از آن تیم روسیه دوم شد. همچنین امارات سوم، سوییس چهارم، برزیل پنجم، ایتالیا ششم، مکزیک هفتم و مراکش هشتم شدند. دیدار فینال در ساحل جمیرا با حضور پرشور تماشاچیان ایرانی و سفیر ایران برگزار شد.

پیام تبریک روحانی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی
رییس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌یی فوتبال ساحلی را به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی تبریک گفت. متن پیام دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌یی مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه ایرانیان به‌ویژه جامعه ورزش دوستان و ورزشکاران شد.

این موفقیت ارزشمند و پرافتخار را به ملت شریف ایران، جامعه ورزشی و بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک می‌گویم.

اطمینان دارم این پیروزی مقدمه‌ای برای حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های ورزشی خواهد بود.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»

تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی
وزیر ورزش و جوانان در پیامی موفقیت ارزنده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقایتهای بین قاره ای امارات را به جامعه ورزش و جوانان ایران تبریک گفت. در پیام تبریک دکتر گودرزی آمده است: قهرمانی شما جوانان سرافزار ایران در مسابقات بین قاره ای اسباب سربلندی و مسرت مردم و جامعه ورزش ایران شد. قطعا این موفقیت بزرگ که با شکست تیمهای نامدار حاصل شد در سایه همت و تلاش زیاد شما و فدراسیون فوتبال برای کشور عزیزمان حاصل شده است. امیدوارم این روزهای خوب و پرشکوه برای ورزش ایران ادامه داشته باشد.

احمدزاده: فوتبال ساحلی ایران شایسته قهرمانی دنیا بود
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای گفت: وقتی از بزرگانی همچون روسیه، برزیل و ایتالیا عبور کردیم، حق‌مان قهرمانی در جام بین قاره‌ای بود و بازیکنان ایران ثابت کردند که شایسته این عنوان هستند.

محمد احمدزاده پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل روسیه در فینال جام بین قاره‌ای و قهرمانی در این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از روزی که برای حضور در جام بین قاره ای به امارات آمدیم، هدفمان رسیدن به مراحل پایانی این بازی‌ها بود. بازیکنان دو سال تلاش بی وقفه‌ای را انجام دادند و فدراسیون‌ها هم حمایت کرد. نهایتا تیم ایران با شایستگی توانست قهرمان جام بین قاره‌ای شود.

وی افزود: البته ما در جام جهانی تاهیتی هم کیفیت بالایی را به نمایش گذاشتیم و با بدشانسی به روسیه باختیم، اما در این تورنمنت جبران کرده و دو مرتبه روسیه قدرتمند را شکست دادیم. حق ایران قهرمانی بود. وقتی تیم‌های همچون روسیه ، برزیل، ایتالیا و حتی امارات که تیم خوبی بود را شکست دادیم، یعنی باید قهرمان می شدیم. بنابراین این قهرمانی اتفاقی و روی یک قرعه خوب به دست نیامد. ما در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم، اما بالا آمدیم. تمام عزم و جزم بازیکنان برای موفقیت در این بازی‌ها بود.

احمدزاده که دو گل از چهار گل ایران به روسیه در فینال را به ثمر رساند درباره عملکرد خودش نیز به ایسنا، گفت: سعی کردم بهترین بازی‌ام را برای تیم ملی انجام دهم. من آقای گل نشدم، اما در بازی فینال به عنوان بهترین بازیکن شناخته شدم و در این تورنمنت گل‌هایی را برای تیم ملی به ثمر رساندم. البته در تیم ما این که چه کسی گل بزند مهم نیست. همه به فکر موفقیت تیم ملی بودیم. همه بازیکنان ایران آنقدر خوب هستند که حتی اگر در یک بازی روز بدشان باشد، باز بازیکنی پیدا می‌شود که تیم را نجات دهد.

وی ادامه داد: روسیه در دو دوره قبلی جام بین قاره‌ای قهرمان شده است و در جام جهانی هم به این عنوان رسید. آنها در بازی فینال حتی نسبت به اولین بازی که در مرحله گروهی مقابل ما انجام دادند بهتر بودند، اما ایران این بار نه در ضربات پنالتی، بلکه در جریان مسابقه آنها را شکست داد. این نشان می‌دهد که عملکرد ما بهتر از قبل بود.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی: دوسال از خانواده‌هایمان زدیم حالا توجه می‌خواهیم
زننده یکی از گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به روسیه، گفت: این بازیکنان در این دو سال از خانواده‌های‌شان زدند و زحمت زیادی کشیدند که اکنون قهرمان جام بین قاره‌ای شدند و از فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و ریاست جمهوری می‌خواهیم پاداشی برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در نظر بگیرند.

مصطفی کیانی پس از قهرمانی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: ما دو سال کار می‌کردیم . در مرحله گروهی با وجود این که بعضی از حریفان را در پنالتی شکست دادیم، اما توانستیم با قدرت آنها را شکست دهیم. البته خیلی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نکردیم. به هر حال خوشحالم که قهرمان شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از دو پیروزی مقابل تیم قدرتمند روسیه که قهرمان دو دوره قبلی جام قاره‌ای بود و همین طور در جام جهانی توانسته بود به مقام قهرمانی برسد، فکر می‌کنید که اکنون اختلاف واقعی فوتبال ساحلی ایران و روسیه در چه حدی است؟ گفت: من فکر می‌کنم با عملکردی که مقابل روسیه داشت و همچنین پیروزی‌هایی که برابر این تیم قدرتمند به دست آوردیم،

 

دیگر اختلافی میان سطح بازی فوتبال ساحلی ایران و روسیه وجود ندارد. تیم ایران اکنون در در جمع قدرت‌های بزرگ دنیا در این رشته قرار گرفته است. ما امیدواریم که در جام جهانی بعدی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. قبلا بین ما و برزیل و همین طور روسیه فاصله زیادی بود،‌ اما اکنون دیگر تفاوتی نیست.

کیانی درباره گلی که به تیم روسیه زد، گفت: خدا کمک کرد به من از یک ضربه کاشته (شروع مجدد) توانستم گل بزنم. توپ با زمین برخورد کرد و نهایتا وارد دروازه‌ روسیه شد. از این که یکی از گل‌های تیم ایران را زدم بسیار خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی چه انتظاری از فدراسیون فوتبال دارید؟ گفت: فدراسیون فوتبال در حمایت از تیم ملی فوتبال ساحلی زحمات زیادی کشید و ما اردوها و بازی‌های تدارکاتی متعددی داشتیم. اما خب بازیکنان فوتبال ساحلی هم از زندگی‌شان زدند. آنها دو سال زحمت کشیدند.

 

فقط فدراسیون نیست که می‌تواند به ما توجه کند، بلکه امیدواریم که وزارت ورزش و جوانان و حتی ریاست جمهوری هم به این بازیکنان توجه کنند. اکثر ما زن و بچه داریم. ما بی‌وقفه در این دو سال تمرین کردیم. از خانواده هایمان گذشتیم.

 

زحمت زیادی کشیدیم تا این نتیجه‌ به دست آمد. خیلی از این بازیکنان شغلی ندارند و مبلغ قراردادشان با باشگاه‌ها هم زیاد نیست. امیدواریم که محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و همین طور دکتر روحانی، پاداشی برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در نظر بگیرند.

عبداللهی: همت بازیکنان و آنالیز کادرفنی رمز قهرمانی در جام‌ بین قاره‌ای بود
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازی‌های جام بین قاره‌ای بعد از جام‌جهانی مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ساحلی است که ایران با قدرت در آن قهرمان شد.

حسن عبداللهی پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای در گفت‌وگو با  ایسنا ، اظهار کرد: این مسابقات پس از جام‌جهانی مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ساحلی در دنیاست و قهرمان قاره‌ها در آن حضور پیدا می‌کنند، بنابراین این بازی‌ها بسیار سخت است.

 

تیم ایران در گروه دشواری حضور داشت که برزیل و روسیه هم در آن بودند. روسیه یکی از بهترین دفاع‌های دنیا را دارد. ایران با شایستگی موفق شد روسیه، برزیل و ایتالیا را در مرحله گروهی و همچنین امارات را پشت سر گذاشته و نهایتا در فینال هم روسیه را در جریان مسابقه شکست دهد.

وی افزود: قهرمانی ایران در این بازی‌ها نتیجه‌ تلاش تمامی بازیکنان بود. فکر می‌کنم که بازی‌های خوبی را انجام دادیم. حتی امارات هم حریف سرسختی برای ما بود. با همت بازیکنان و آنالیزی که کادر فنی از عملکرد حریفانمان داشتند به این رتبه رسیدیم. طرفداران تیم ایران که به ورزشگاه می‌آمدند در این موفقیت سهیم هستند، چون به ما انگیزه می‌دادند.

عبداللهی با اشاره به دیدار فینال مقابل روسیه، گفت: ما سعی کردیم مقاومت زیادی مقابل این تیم انجام دهیم. بعد از آن که دو گل از روسیه جلو افتادیم، بازیکنان خیلی منطقی بازی کردند. یک گل خوردیم و روی یک اشتباه روسیه صاحب پنالتی شد که خوشحالیم از دست رفت.

دروازه‌بان تیم ملی ساحلی: سعی کردم بهترین عملکردم را در دوران فوتبالم داشته باشم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هر کدام از بازیکنان در حد توان‌شان زحمت کشیدند و من سعی کردم بهترین بازی‌ام را در دوران فوتبال ساحلی‌ام به نمایش بگذارم تا ایران قهرمان جام بین قاره‌ای شود.

پیمان حسینی که یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رسیدن به قهرمانی در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بود در گفت‌وگو با  ایسنا ، اظهار کرد: تیم ملی ایران برای اولین بار بود که در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند

 

که ما بتوانیم به عنوان خوبی در این بازی‌ها برسیم. اما قدرتی را به نمایش گذاشتیم که تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی جهان همچون روسیه و برزیل در مقابل ما چاره‌ای جز تسلیم نداشتند. خدا را شکر با بازی‌های خوبی که انجام دادیم توانستیم قهرمان شویم.

دروازه‌بان تیم ملی تصریح کرد: هر کسی به حد توانش زحمت خود را کشید. هدف همه بازیکنان یکی بود و آن هم قهرمانی تیم ایران. به سهم خودم در درون دروازه تیم ملی سعی کردم که بهترین بازی‌ام را در عمر فوتبال ساحلی‌ام انجام دهم. امیدوارم به اندازه کافی موفق شده باشم و البته خوشحالیم با هر وضعی که بود قهرمان دنیا شدیم. امیدوارم بتوانیم جایگاهمان را در دنیا حفظ کنیم و نشان دهیم ایران همیشه از قدرت‌های اول فوتبال ساحلی جهان است.

رویانیان: درخشش فوتبال ساحلی ایران از مهم‌ترین اتفاقات ورزش ایران است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های جام بین قاره ای را یکی از مهم ترین اتفاقات ورزش و فوتبال کشور خواند و این قهرمانی را به فدراسیون فوتبال ، اعضای تیم ملی و مردم فوتبال دوست تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های جام بین قاره ای گفت: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در میان قهرمانان قاره های مختلف جهان اتفاقی مهم است که دل مردم ایران را شاد کرده و موجب شده نام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در مجامع بین المللی مطرح شود.

 

این اتفاق نشان می دهد که ورزشکاران کشورمان از پنانسیل بالایی برخوردارند و به محض سازماندهی خوب و توجه ویژه می توانند همه را غافلگیر کرده و اتفاقاتی را رقم بزنند که کمتر کسی می تواند آن را پیش بینی کند.

وی افزود: برتری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تیم های عنوان دار و صاحب نامی چون برزیل، ایتالیا و روسیه نتایجی خیره کننده و قابل تحسین است که بر حسب وظیفه از طرف باشگاه پرسپولیس و به نیابت از 30 میلیون هوادار ایرانی آن را به کلیه اعضای تیم و فدراسیون فوتبال تبریک می گویم.

 

آقای کفاشیان در یک سال اخیر با صعود تیم ملی به جام جهانی و درخشش ملی پوشان نوجوان و جوان و حالا هم فوتبال ساحلی موفق عمل کرده و درخشش ملی پوشان ساحلی را به ایشان ، مجموعه کادر مدیریت فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی کشورمان تبریک می گوییم. امیدواریم توجه به فوتبال ساحلی مضاعف شود تا شاهد افتخارآفرینی های دوباره این عزیزان باشیم.

/ایسنا