ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مزدک میرزایی راهی برزیل شد


تلاش‌های صداوسیما برای اعزام مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های جام‌جهانی 2014 هر چند کمی دیر، اما به نتیجه رسید.

ورزش سه: مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های جام‌جهانی 2014 صبح امروز - چهرشنبه - راهی برزیل شد تا از نزدیک بازی تیم ملی کشورمان مقابل تیم‌های آرژانتین و بوسنی را گزارش کند.

مزدک میرزایی و کاروان شبکه سه با حضور در برزیل به بازی‌های دوم و سوم ایران در جام‌جهانی می‌رسند و بینندگان ایرانی شاهد گزارش این بازی‌ها توسط گزارشگری در استادیوم محل برگزاری بازی‌ها خواهند بود.

مزدک میرزایی از حضور در برزیل و گزارش اولین دیدار تیم ملی کشورمان مقابل نیجریه جا ماند.

بر اساس این گزارش، دومین دیدار ایران از بازی‌های جام‌جهانی روز شنبه، 31 خرداد ماه با آرژانتین خواهد بود. زمان پخش دیدار ایران و آرژانتین نیز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما خواهد بود.

سومین دیدار ایران از بازی‌های جام جهانی نیز چهارشنبه، چهارم تیر ماه با بوسنی هرزگوین خواهد بود. این دیدار ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت ایران از شبکه سه پخش می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مزدک میرزایی در اعجوبه های ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش شبکه 3 به خبر اخراج مزدک میرزایی از ورزشگاه برزیل



اخبار,اخبار ورزشی,اخراج مزدک میرزایی از ورزشگاه برزیل


 اخبار ورزشی - می خواهند عملکرد شبکه سوم را زیر سوال ببرند؛
واکنش شبکه 3 به خبر اخراج مزدک میرزایی از ورزشگاه برزیل

رئیس شورای سیاستگذاری شبکه سوم سیما گفت: «مزدک هر بار با هماهنگی مسئولان برگزاری دیدار خیلی محترمانه به ورزشگاه محل بازی‌های تیم‌ملی رفته است.»

 حسین ذکایی پیرامون مشکلاتی که در جریان گزارش مزدک میرزایی از بازی‌های تیم‌ملی در برزیل رخ داد، گفتگویی انجام داده که ماحصل آن پیش روی شماست.

 * چرا صدا و سیما و خصوصا شبکه سه در مورد این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی ضعیف ظاهر شد؟
- به اعتقاد من که ضعیف ظاهر نشدیم اتفاقا پوشش اتفاقات بازی به علاوه حضور کارشناسان اهل فن برای تحلیل این دیدارها کاملا راضی کننده بود. در هیچ دوره‌ای این مقدار زمان برای پخش و تحلیل‌ بازی‌های جام‌جهانی گذاشته نشده بود و این مهم نشان می‌دهد پخش این دیدارها برای شبکه سوم اهمیت ویژه‌ای داشته است.
 
* اما بعضی اخبار از موضوعات دیگری حکایت می‌‌کند؟
- کدام اخبار؟

* اینکه مزدک میرزایی هر بار برای رفتن به ورزشگاه با مشکل مواجه شده.
- این موضوع اصلا صحت ندارد مزدک هر بار با هماهنگی مسئولان برگزاری دیدار خیلی محترمانه به ورزشگاه محل بازی‌های تیم‌ملی رفته و در جایگاه مخصوص به گزارشگران امکانات لازم هم برای تهیه گزارش بازی‌ها در اختیار داشته است.

 * اما با این وجود فقط موفق شد یک نیمه بازی تیم‌ملی در آرژانتین را گزارش کند؟
- بله این موضوع به دلیل کیفیت بد تلفن‌های ماهواره‌ای بود که در همه جای دنیا از آنها برای تهیه و ارسال گزارش بازی‌ها استفاده می‌شود ما هم بر این امید بودیم و وقتی متوجه شدیم این کار جواب نمی‌دهد بازی‌ها را از تهران گزارش کردیم تا کیفیت نامطلوب صدا جبران شود.

* اینکه پلیس برزیل بین دو نیمه میرزایی را از ورزشگاه فونته نوا اخراج کرده تا چه حد صحت دارد؟
- یک سری می‌خواهند عملکرد شبکه سوم سیما را زیرسئوال ببرند. از شما می‌خواهم همین امروز که میرزایی به ایران برگشت با وی در مورد این اخبار به صورت مفصل مصاحبه کنید تا واقعیت را از زبان گزارشگر اعزامی صدا و سیما بشنوید.

* اگر دوست دارید در پایان این مصاحبه از نتایج تیم‌ملی بگویید؟
- دفعه قبل که با هم گفتگو کردیم گفتم این جام در میان جام‌های جهانی ادوار گذشته متفاوت است و بیش از آنکه قدرت تک بازیکنان تعیین کننده باشد سیستم تیمی تاثیرگذار است و حالا هم همین حرف را تکرار می‌کنم منتهی به استثناء مسی که ثابت کرد واقعا بازیکن بزرگی است.
 اخبار ورزشی - روزنامه نود