ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرگ یک فوتبالیست دیگر در آرژانتین


پس از ۱۰ روز از مرگ اورتگا در فوتبال باشگاهی آرژانتین، این بار هم در همان‌جا چنین حادثه‌ای تکرار شد.

خبرگزاری فارس: کریستین گومز روز گذشته در زمان بازی در یک رقابت فوتبالی به زمین افتاد و در زمان انتقال به یک مرکز بهداشتی درمانی جان خود را از دست داد.

10 روز پیش از این نیز درپی مرگ یک بازیکن  21 ساله، مسابقات تمام دسته‌های فوتبال باشگاهی در آرژانتین تعطیل شد. نام آن بازیکن امانوئل اورتگا بود که در بیمارستان درگذشته بود. او دراثر برخورد با دیواری بتنی از ناحیه سر، دچار آن رخداد شد.


ویدیو مرتبط :
مرگ عجیب فوتبالیست.واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ فوتبالیست سوئدی پس از گلزنی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ فوتبالیست سوئدی پس از گلزنی

خبرگزاری فارس: مرگ بازیکنی ۲۹ ساله از دسته چهارم لیگ باشگاهی سوئد باعث بهت و غم فراوان هواداران فوتبال در این کشور اسکاندیناوی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آفتون بلات، عصر روز یکشنبه چند دقیقه پس از آنکه «ویکتور برن‌اشتروم» در بازی تیمش «آی‌‌.اف پیتا» مقابل «اومدالن» تیمش را با گلی که زد پیش انداخت، این مهاجم جوان به یکباره نقش بر زمین شد و با وجود ارائه کمک‌های اورژانسی در کنار زمین‌ فوت کرد.

براساس اظهارات مقامات مسئول، مرگ وی به علت «سکته قلبی» بوده است.

وقوع این اتفاق ناگوار باعث حیرت و ناراحتی زیاد هواداران ورزش در این کشور شد. آنها در محافل گوناگون از جمله شبکه‌های اجتماعی در 2 روز گذشته تاسف عمیق خود را از این بابت بیان داشتند.

همچنین رسانه‌ها و مقامات ورزشی این کشور شمال اروپا نیز از این واقعه ابراز ناراحتی کردند.

«کریستر برگولاند»،‌نایب رئیس باشگاه «پیتا» اظهار داشت:‌ غیر قابل تصور است. بسیار ناراحت کننده است. از این بدتر دیگر ممکن نیست پیش بیاید. ما از این بابت بسیار متاسف هستیم.

برن‌اشتورم که طبق گزارش‌های مطبوعات در گذشته در دسته اول کشورش برای تیم مطرح «هلزینگ‌بورگ »‌بازی می‌کرد، ابتدای سال جاری در حین یک بازی برای دقایقی بیهوش شد. در آن هنگام پزشکان اقدام به معاینات مختلف از او کرده اما مشکلی نیافتند. از این رو وی پس از چند روز استراحت فعالیتش را نزد تیم باشگاهی خود از سرگرفت./فارس