ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرگ یک تماشاگر در استادیوم اهواز


یکی از تماشاگران امروز در استادیوم اهواز به هنگام مسابقه فوتبال استقلال خوزستان به دلیل هیجان بالا سکته کرد و درگذشت.

عصر ایران: یکی از تماشاگران امروز در استادیوم اهواز به هنگام مسابقه فوتبال استقلال خوزستان به دلیل هیجان بالا سکته کرد و درگذشت.
 
این تماشاگر به دلیل ایست قلبی درگذشت و تلاش های امدادگران برای نجات او موفقیت آمیز نبود.
 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مربی استقلال اهواز در گفتگو با تماشاگر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح اورژانس درباره مرگ تماشاگر استقلالی


مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان توضیحاتی را درباره مرگ یکی از تماشاگران جوان بازی فوتبال دو تیم داماش و استقلال‌تهران ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان توضیحاتی را درباره مرگ یکی از تماشاگران جوان بازی فوتبال دو تیم داماش و استقلال‌تهران ارائه کرد.

علی فیض ثابت در این باره گفت: عوامل اورژانس از یک ساعت پیش از شروع بازی تا حدود 40 دقیقه پس از اتمام بازی تیم‌های داماش گیلان و استقلال‌تهران، در ورزشگاه شهید عضدی رشت حاضر بودند.

رییس عملیات بحران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان ادامه‌داد: در جریان این بازی، دو آمبولانس در ورزشگاه مستقر بود که یکی از آنان در کنار زمین فوتبال و دیگری بر اساس تصمیمات شورای تامین استان در قسمت پشت جایگاه تماشاگران مستقر شده بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان اضافه‌کرد: صبح امروز مطلع شدیم که یکی از تماشاگران جوان بازی که از هواداران تیم استقلال نیز بود، پس از حضور در بیمارستان، جان خود را از دست داد که متاسفانه برخی از رسانه‌ها خبر را به گونه‌ای منتشر کرده بودند که گویا کوتاهی از جوانب عوامل اورژانس صورت گرفته که ما این موضوع را به سرعت بررسی کردیم.

فیض‌ثابت اضافه‌کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که همراهان این جوان 22 ساله که بنا بر گفته بیمارستان «حبیب رفعتی ساجدی» نام دارد، تنها یک بار و در ساعت 17:12 یعنی حدود دو دقیقه پس از اتمام بازی، با اورژانس تماس گرفته و وقوع این حادثه را در قسمت در خروجی ورزشگاه اطلاع داده‌اند.

وی گفت: عوامل اورژانس با توجه به اینکه امکان حرکت اتومبیل در ازدحام جمعیت تماشاگران وجود نداشت، با پای پیاده در ساعت 17:17 به محل رسیدند که متوجه شدند همراهان فرد حادثه‌دیده وی را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان اضافه‌کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که فرد فوت شده در بیمارستان «رازی» رشت جان خود را از دست داده است.

فیض‌ثابت با بیان اینکه اطلاعی از علت فوت این جوان به ما نرسیده است،‌ اظهارکرد: عوامل اورژانس در جریان برگزاری این بازی، به تعدادی از تماشاگران که نیاز به امدادرسانی سرپایی داشتند نیز خدماتی را ارائه کرده‌اند.

رییس عملیات بحران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان همچنین در خصوص برخی اظهارات مطرح شده پیرامون مستقر نبودن آمبولانس تا پایان بازی به ایسنا گفت: همان‌طور که در فیلم‌های بازی نیز مشخص است، آمبولانس اورژانس تا اتمام بازی و حتی حدود نیم ساعت پس از آن، در اطراف ورزشگاه مستقر بود و در ساعت 17:40 این افراد با موافقت نیروی انتظامی به عملیات خود خاتمه دادند.



فتح‌الله‌زاده: جام را می‌گیریم و به خانواده مرحوم ساجدی می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از قهرمانی تیمش در لیگ مطمئن است. او در عین حال می‌گوید این جام را به خانواده ساجدی ،طرفدار فقید استقلال هدیه خواهد کرد.

در پایان مسابقه داماش و استقلال در رشت، حبیب رفعتی ساجدی یکی از هواداران استقلال به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد. باشگاه استقلال ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، برای این هوادارار طلب مغفرت دارد.

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال هم در این‌باره عنوان کرد: من به خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت می‌گویم. خدا می‌داند که از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم و متاسفانه شنیده‌ام که در ورزشگاه آمبولانس نبوده و مجبور شده‌اند این جوان را با ماشین شخصی به بیمارستان ببرند و این مسئله جای سؤال دارد و به آقایان می‌گویم به جای متهم کردن استقلال به وضعیت خودشان رسیدگی کنند.

وی افزود: بچه‌های استقلال در رشت تمام زحمت خود را کشیدند و مطمئنم در پایان فصل جام را می‌گیرند و ما به خاطر درگذشت این جوان جام را به خانواده او تقدیم می‌کنیم.