ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرگ قدیمی ترین رئیس فدراسیون جهان


آرژانتینی ها یک روز بعد از استعفای سابه یا از مربیگری تیم ملی کشورشان یک شوک جدید در فوتبال را تجربه کردند ؛ درگذشت رئیس فدراسیون فوتبال شان.

خبرآنلاین: آرژانتینی ها یک روز بعد از استعفای سابه یا از مربیگری تیم ملی کشورشان یک شوک جدید در فوتبال را تجربه کردند ؛ درگذشت رئیس فدراسیون فوتبال شان.

تنها چند ساعت پس از آخرین تصمیم دوران ریاستش بود که به کما رفت. پیرمرد 82 ساله 24 ساعت در کما بود دیگر چشم باز نکرد. گروندونا از سال 1979 تا 2014 یعنی 35 سال مرد اول فدراسیون فوتبال آرژانتین بود.

 یعنی چند ماه بعد از فروپاشی حکومت نظامی آرژانتین بر تخت ریاست فدراسیون کشورش رسید و با 35 سال ریاست در یکی از مهمترین فدراسیون های فوتبال دنیا هم به قهرمانی دنیا رسید ، هم دو نایب قهرمانی بدست آورد و هم طلای المپیک را صید کرد.

 او 4 سال قبل مارادونا را که خودش به عنوان سرمربی برگزیده بود ، برکنار کرد تا با این اسطوره فوتبال کشورش هم مدتی را در جنگ بگذراند.

گروندونا از سال 1988 نایب ریس فیفا بود و از چهره های اثرگذار فوتبال دنیا .


ویدیو مرتبط :
رئیس فدراسیون شطرنج کجاست!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ قدیمی‌ترین رئیس فدراسیون فوتبال دنیا



اخبار ,اخبار ورزشی ,مرگ رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین

 

اخبار ورزشی - رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، درگذشت

گروندونا صبح روز گذشته به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان، بستری شد اما شرایط او به سرعت رو به وخامت گذاشت و سرانجام دقایقی پیش درگذشت.

خولیو گروندنا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین و نایب رئیس فیفا، در 82 سالگی در گذشت.

او برای 35 سال ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین را برعهده داشت.
اخبار ورزشی - تابناک