ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرگ بسکتبالیست نوجوان ایرانی براثر ایست قلبی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ بسکتبالیست نوجوان براثر ایست قلبی

عصر گذشته محمدحسین حق شناس این ورزشکار باآتیه آملی که از ستاره‌های بسکتبالی این استان در رده نوجوانان بود در حین تمرین با عارضه ایست قلبی مواجه شد و درگذشت.

فارس - محمدحسین حق شناس بسکتبالیست نوجوان آملی روز گذشته در حین تمرین ورزشی دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

محمدحسین حق شناس بسکتبالیست نوجوان آملی روز گذشته در حین تمرین ورزشی دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

رئیس هیئت بسکتبال آمل با تائید این خبر بیان داشت: عصر گذشته محمدحسین حق شناس این ورزشکار باآتیه آملی که از ستاره‌های بسکتبالی این استان در رده نوجوانان بود در حین تمرین با عارضه ایست قلبی مواجه شد.

 

حسن ونهاری افزود: این بازیکن در تیم نوجوانان این شهرستان عضویت داشته که دیروز بعد از حضور در تمرین این تیم به خاطر احساس درد در ناحیه سر و سینه با اجازه سرمربی این تیم دقایقی را به استراحت مشغول بود که پس از ورود مجدد به زمین ورزشی با ایست قلبی مواجه شد.

وی یادآور شد: بلافاصله پس از بروز این ناراحتی اقدامات اولیه انجام شده و ورزشکار به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده بود که متاسفانه با خبر درگذشت وی روبه‌رو شدیم.

 

ونهاری با بیان اینکه مرحوم حق‌شناس از استعدادهای بسکتبالی این شهر بوده که از نوجوانان آینده‌دار محسوب می‌شد، اذعان داشت: این بسکتبالیست در تیم بسکتبال مازندران عضویت داشته و حتی به اردوهای تیم ملی نوجوانان بسکتبال نیز دعوت شده بود./عصرایران


ویدیو مرتبط :
مرگ فوتبالست بر اثر ایست قلبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت مرگ ستار بهشتی اعلام شد: ایست قلبی /نماینده مجلس:فقط اثراتی از کبودی بر روی بدن و پای ستار بهشتی دیده شده



پزشکی قانونی دلیل مرگ ستار بهشتی را ایست قلبی اعلام کرده است/ اثری از ضربه وجود ندارد

 عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ˈتاکنون هیچ اثر ضربه یا خوراندن چیزی که سبب فوت ستار بهشتی وبلاگ نویس شده باشد، وجود ندارد و پزشکی قانونی، ایست قلبی را دلیل مرگ اعلام کرده است.ˈ

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ˈمحمدحسن آصفریˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد پیگیری مرگ ˈستار بهشتیˈ وبلاگ نویس افزود: این جلسه با حضور دادستان تهران، رییس پلیس فتا و جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلایل مرگ این وبلاگ نویس در کمیسیون بررسی شد، اضافه کرد: با وجود آنکه دلیل مرگ از سوی پزشک قانونی، ایست قلبی اعلام شده است اما با توجه به شکایتی که از این پرونده صورت گرفته، علت مرگ ستار بهشتی بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

آصفری گفت: دادستان تهران در این جلسه اظهار داشت که تعدادی از قضات را مسول رسیدگی به این پرونده کرده است؛ ضمن آنکه تیمی متشکل از نماینده خود را برای اطلاع از شرایط ماجرا به محل زندان ستار بهشتی فرستاده و این تیم از هم بندی های این وبلاگ نویس گزارشی را تهیه کرده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بازجویان ستاربهشتی نیز مورد بازخواست قرار گرفته اند و برخی از آنان با قید وثیقه آزاد هستند.

وی ادامه داد: براساس کالبد شکافی صورت گرفته، هیچ علائمی مبنی بر اینکه چیزی به او خورانده شده یا ضربه ای به او وارد شده باشد، وجود ندارد.

این نماینده مجلس در عین حال افزود: ˈفقط اثراتی از کبودی بر روی بدن و پای ستار بهشتی دیده شده که هم اکنون پزشکی قانونی در حال بررسی آن است.ˈ

آصفری تصریح کرد که پیگیری های مسولان قضایی در این راستا ادامه خواهد یافت./ایرنا