ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرکل به تماشای بازی آلمان می رود


به منظور حمایت از بازیکنان تیم ملی آلمان کابینه دولت این کشور تصمیم گرفته است دیدار این تیم مقابل ‏هلند را از نزدیک تماشا کنند‎.‎

ورزش سه: به منظور حمایت از بازیکنان تیم ملی آلمان کابینه دولت این کشور تصمیم گرفته است دیدار این تیم مقابل ‏هلند را از نزدیک تماشا کنند‎.‎

درپی حملات تروریستی که مصادف با دیدار دوستانه تیم ملی آلمان مقابل ‏فرانسه در پاریس رخ داد، ژرمن‌ها قصد داشتند در برگزاری یا عدم برگزاری دیدار دوستانه بعدی‌شان که ‏سه‌شنبه شب مقابل هلند خواهد بود تجدیدنظر کنند و دیروز اعلام شد تا اطلاع بعدی همه برنامه‌های آتی به ‏حالت تعلیق درآمده‌اند اما امروز بالاخره تصمیم نهایی اتخاذ شد.

مرکل به تماشای بازی آلمان رفت

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آلمان ‏ساعاتی پیش اعلام کرد بازی دوستانه مقابل هلند در هانوفر برگزار خواهد شد و آنگلا مرکل ،صدراعظم ‏آلمان، سیگمار گابریل ،معاون اول، و تمامی وزرای کابینه هماهنگی‌های لازم را به عنوان "نشان دادن ‏همبستگی با قربانیان ترور در پاریس" برای حضور در جایگاه ویژه این مسابقه به عمل آورده‌اند.

دکتر ‏راینارد رائوبال ،جانشین موقت ولفگانگ نیرزباخ مستعفی در فدراسیون، گفت:" پیام ما آشکار است: اجازه ‏نمی‌دهیم ترور ما را بترساند و این را تنها چند روز بعد از تجربه تلخی که در بازی ملی که در پاریس ‏برگزار شد داشتیم با برگزاری بازی مقابل هلند بر اساس برنامه قبلی، نشان خواهیم داد. یواخیم لوو و تک ‏تک بازیکنان در این مسابقه همبستگی خود را با کل ملت فرانسه نشان داده و به قربانیان ادای احترام ‏خواهند کرد."


ویدیو مرتبط :
واکنش مردم آلمان به سخنرانی مرکل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مرکل به لغو بازی آلمان - هلند


صدراعظم آلمان که قرار بود تماشاگر ویژه مسابقه تیم ملی فوتبال کشورش باشد، لغو آنرا تصمیم درستی دانست.

ورزش سه: صدراعظم آلمان که قرار بود تماشاگر ویژه مسابقه تیم ملی فوتبال کشورش باشد، لغو آنرا تصمیم درستی دانست.

آنگلا مرکل با درست خواندن از لغو بازی دوستانه آلمان مقابل هلند که قرار بود شب گذشته در هانوفر برگزار شود، از همه دست اندرکاران و نیروهای پلیس که توانستند امنیت را به شهر و ورزشگاه بازگردانند تشکر کرد و گفت:" من هم مثل میلیون‌ها هواداری که منتظر این بازی بودند از لغو آن ناراحت شدم، اما اداره پلیس تصمیم درستی گرفت که حاکی از احساس مسئولیت آنها بود.

اتخاذ چنین تصمیم‌هایی که در دوراهی بین انتخاب آزادی یا امنیت قرار داری بسیار بسیار دشوار است.
اما روز گذشته وزنه تصمیم‌گیری به سمت امنیت سنگینی می‌کرد و تصمیم درستی هم بود. مایلم با استفاده از این فرصت از نیروهای پلیس و تامین امنیت و همچنین از هواداران به دلیل اینکه با حفظ آرامش و متانت از دستور پلیس پیروی کردند تشکر کنم.

این نکته اگرچه بازی برگزار نشد اما قابل اعتنا و قابل تقدیر بود. از بازیکنان تیم ملی هم که به رغم تجربه تلخی که در پاریس داشتند، آمادگی خود را برای دیدار مقابل هلند حفظ کردند ممنوم."