ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرزبان با رحمتی و طالب‌ لو صحبت کرده


سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: شاید خادمی امام رضا (ع) باعث شود رحمتی یک سال در مجاورت امام هشتم باشد!

خبرگزاری فارس: سید هاشم حسینی در مورد آخرین وضعیت کاروان تیم فوتبال پدیده خراسان در اردوی جزیره کیش گفت: شرایط خوبی در این جزیره برای ما فراهم شده و همه چز مهیاست. سالن وزنه، هتل و زمین تمرین ما در بهترین شرایط قرار دارد و همه چیز در شرایط ایده‌آل است.

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد بازیکنان جذب شده به این تیم افزود: فعلا بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه نشده البته یکی دو بازیکن در نظر ما هستند که در حال مذاکره هستیم و به محض قطعی شدن آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود کمیته فنی در باشگاه پدیده آغاز به کار کرده بود که قرار بود بر جذب بازیکنان جدید این تیم نظارت کند و این موضوع باعث ناراحتی مرزبان شده بود، تصریح کرد:بحث کمیته فنی در میان نبوده است بلکه از آنجایی که بعد از ۵ سال استان خراسان در لیگ برتر صاحب تیم شده عده‌ای از پیشکسوتان از سر دلسوزی مشورت‌هایی مطرح کردند و به هیچ عنوان این موضوع جدی نبود که بخواهیم به آن واکنش نشان دهیم البته مرزبان خودش مربی مشورت پذیری است اما حرف آخر را او خواهد زد.

حسینی درباره اینکه گفته می‌شود حضور مهدی رحمتی یا وحید طالب‌لو در باشگاه پدیده خراسان جدی است، گفت: به هر حال طبیعی است که ما در ابتدا به دروازه‌بانان خوب کشورمان فکر کنیم و سپس به دروازه‌بانان خارجی و در همین رابطه هم علاقمند هستیم  که بهترین دروازه‌بان ایران را به خدمت بگیریم قطعا هم مرزبان با رحمتی و طالب‌لو صحبت کرده اما نتایج آن هنوز مشخص نیست. به هر حال اینگونه صحبت کردن‌ها در فصل نقل و انتقالات طبیعی است و حضور این دروازه‌بانان در هر تیمی آرزو خواهد بود اما باید ببینیم نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به خادمی امام رضا توسط مهدی رحمتی و اینکه این دروازه‌بان هفته‌ای یک بار به مشهد می‌رود، افزود: او از خادمان خوب حرم رضوی است که تلاش می‌کند در اولین زمان خودش را به مشهد برساند تا به زوار امام رضا (ع) خدمت کند و تا جایی که من می‌دانم همیشه هم منظم به مشهد می‌آید و شاید همین خادمین و عنایت امام رضا (ع) کمک کند تا او یک سال در مجاورت امام هشتم باشد.


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان فاجعه رحمتی و طالب لو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحید طالب لو: هرگز با رحمتی آشتی نمی کنم


شاید صحبت کردن و گپ و گفت با وحید طالب لو که زیاد هم اهل مصاحبه های پی در پی نیست در وهله اول کار سختی به نظر برسد اما...