ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرد محبوب آبی ها فصل بعد روی نیمکت استقلال می نشیند



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال ی

 

اخبار ورزشی - مرد محبوب آبی ها فصل بعد روی نیمکت استقلال می نشیند

محبوب استقلالی ها با شرکت در کلاس مربیگری اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد در کسوتی جدید به استقلال برگردد.

به گزارش  جام نیوز، زوج مربیگری قلعه‌نویی- مجیدی را برای فصل بعد جدی بگیرید؛ زمزمه‌ای که هرچه به پایان فصل سیزدهم نزدیک می‌شویم بیشتر به گوش می‌خورد.

این زوج کمی یادآور زوج حجازی- قلعه‌نویی است. آن دو نیز رابطه خوبی با هم نداشتند اما دست تقدیر آنها را با هم در نیمکت مربیگری استقلال همکار کرد. اتفاقا قلعه‌نویی بعد‌ها مربی خوبی شد، در این حد که بتوان او را بهترین مربی 10سال اخیر فوتبال ایران نامید.

به جام‌هایی که آورده است بنگرید! قلعه‌نویی و مجیدی نیز طی سال‌های اخیر به رغم آشتی‌کنانی که پس از درگذشت مادر امیر در آپارتمان ولنجک رخ داد و منتهی شد به بازگشت فرهاد، کم کدورت و دلخوری از هم نداشته‌اند. فرهاد، امیر را قبول نداشت و شاید هم هنوز در خفا نداشته باشد و امیر هم همچنین.

حال ممکن است اسطوره‌ها به زودی دست همکاری بدهند. کسی چه می‌داند شاید همان سرنوشتی که به سبب همکاری با حجازی برای امیر پیش آمد برای فرهاد هم رخ دهد؛ فرهادی که خود را به نیمکت استقلال نزدیک کرده است. حتی نزدیک‌تر از علی منصور پرآوازه.

استقلال مخزن گزینه‌ها است. آری تا چشم کار می‌کند می‌شود از همین تولیدات داخلی برای استقلال مربی معرفی کرد. جواد زرینچه از جمله خوشنامان استقلال که ولع بسیاری به مربیگری در این تیم دارد و روزگاری هم بود.

مجید نامجومطلق که آنقدر خودش را استقلالی می‌داند که هرگاه مقابلش از آن انتقال پر سر و صدا به پرسپولیس حرف می‌زنی می‌گوید: «هیس! دیگر درباره آن جدایی چیزی نگو.»

مهدی پاشازاده، به قول تیفوسی‌های اواخر دهه هفتاد مهدی پاشای جهان که این یکی را علی فتح الله زاده هم برای سرمربیگری در آینده قبول دارد و تازه‌ترین گزینه که سر از خاک برون آورده و می‌خواهد بیقراری‌اش در میدان بازی را این بار روی نیمکت نیز به اثبات برساند؛ فرهاد مجیدی! مدتی است از او خبری نداریم. او کجا است؟

 

باید به لندن رفت تا فرهاد را در تکاپوی هدفی دوباره از نزدیک دید. او را دیده‌اند. قبراق، سرحال، شاداب و تشنه یادگیری. مثل آن روزها که از بهمن به استقلال کوچ کرده بود. آن نیروی جوانی، آن همه انگیزه و نشاط که سال‌ها پیش به وقتی که حجازی خواستش و به استقلال آوردش اکنون در کلاس‌های مربیگری در سیمایش موج می‌زند. فرهاد جمعه پیش عازم لندن شد تا 2 هفته کلاسی را که زیر نظر اتحادیه فوتبال انگلیس برگزار می‌شود پشت سر بگذارد.

احتمالا او مدرک پرولایسنس انگلیس را خواهد گرفت و احتمالا شمارش معکوس برای دیدنش روی نیمکت استقلال آغاز خواهد شد اما شاید نه در قامت سرمربی. با امیر قلعه‌نویی چه می‌شود کرد؟!

مردی که شایستگی‌هایش در این حرفه بر هیچ کس پوشیده نیست. امیر، این بهترین مربی 10 سال اخیر فوتبال ایران هنوز می‌تواند یکه‌تاز این عرصه باشد. همین حالا که استقلال استخوان لای زخم پیش می‌رود و خیلی‌ها برای امیر مانع‌تراشی می‌کنند استقلال صدر جدول را چسبیده است.

پس یک راه برای فرهاد پس از بازگشت از لندن باقی است. اینکه یا بیرون گود باشد که طاقتش را ندارد یا اینکه بار دیگر با امیر دست همکاری بفشارد که این بهتر است.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
مستند آبی تر از دریای 91 قهرمانی استقلال در فصل گذشته پارت2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی فصل آینده استقلال را بشناسید؛ محبوب ترین آبی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مجیدی

شماره 7 محبوب استقلالی ها حامیان بانفوذی هم در باشگاه آبی دارد و به پشتوانه طرفداران پرشمارش می تواند به راحتی جانشین سرمربی کنونی این تیم شود.

به گزارش رادنیوز، با وجود حمایت مقطعی اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال از پرویز مظلومی، وی خوب می داند در صورت نیاوردن جام در پایان فصل جاری باید از جمع آبی پوشان جدا شود.

گرچه در این میان گزینه های خارجی و حتی اسم علیرضا منصوریان مطرح می شود اما یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال خبر داد که شانس فرهاد مجیدی از سایرین بیشتر است.
 
شماره 7 محبوب استقلالی ها که کلاس های پیشرفته مربیگری را در اروپا با موفقیت پشت سر گذاشته است حامیان بانفوذی هم در باشگاه آبی دارد و به پشتوانه طرفداران پرشمارش می تواند به راحتی جانشین مظلومی شود.

البته خود مظلومی نیز به خوبی سایه بلند مجیدی را بالای سر خود احساس کرده و بارها این موضوع را به نزدیکان و افراد امین خود یادآورشده است.